בחירת יום לאירוע

מאת: הסדרנית, 22/12/2015

הביקוש גדל עד כדי כך שהאולם מרשה לעצמו לגבות בימי חמישי(הכי מבוקש) מחיר עבור מנה שיכול להגיע עד לפי 2 מאירוע ביום ראשון (הכי פחות מבוקש). מתלבטים? כנסו לכתבה המלאה!

בחירת יום לאירוע| Save the date

הביקוש גדל עד כדי כך שהאולם מרשה לעצמו לגבות בימי חמישי(הכי מבוקש) מחיר עבור מנה שיכול להגיע עד לפי 2 מאירוע ביום ראשון (הכי פחות מבוקש). קחו בחשבון שהתנועה בכבישים ביום חמישי בערב הרבה יותר עמוסה מאשר בשאר ימי השבוע ולעתים מעורבת בעמידה בפקקים והמון עצבים עד אשר מגיעים לאולם עצמו, כמו כן, לאור העובדה שימי חמישי זה היום הכי מבוקש יכול להיות שלאורחים שלכם יהיו מספר אירועים באותו היום מה שצמצם משמעותית את הכמות שמגיעה לאירוע ולכן אירוע ביום חמישי לאו דווקא נוח יותר לאורחים. כדאי לזכור גם שהאנשים שבאמת חשוב לכם שיהיו אתכם ויישארו באירוע שלכם עד הסוף יעשו זאת גם אם תעשו את האירוע באמצע השבוע.

האופציה היקרה:ימי חמישי. מחירי מנה ממוצעת: 220-350 שקל. למה? כי זה סופ"ש ואין עבודה למחרת מה שאומר שכל האורחים יכולים להישאר עד מאוחר באירוע מבלי להציץ כל רגע בשעון.

האלטרנטיבה הזולה: ימי ראשון. מחיר מנה מוצעת: 190-230. למה? מאוד פשוט, ככל שהביקוש גדל בימי חמישי כך המחיר עולה בהתאם, אירוע ביום ראשון יכול להיות מאוד מרענן אחרי שחוזרים לעבודה בתחילת שבוע –תחשבו על זה.

טיפ מהסדרנית: בכל מה שקשור למחיר מנה, חשוב מאוד לשים לב כי המחיר כולל שירותים נוספים כגון הגברה, שכר מלצרים, שכר ברמנים, ותאורה. הקפידו לשאול את כל השאלות, זה יחסוך לכם המון כסף אחר כך שלא לקחתם בחשבון.

הסדרנית מגלה לכם: הסטטיסטיקה מצביעה על כך שהאורחים נוטים להיות יותר נדיבים בחורף. לאורח שלכם קל יותר להביא לכם יותר כסף באירוע היחידי שיש לו בחורף מאשר באירוע קיץ שיכול להיות והגיוני שיש לאורח שלכם כמה אירועים בקיץ במקרה הטוב, במקרה הרע אתם האירוע החמישי שלו באותו החודש.

יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28