סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר')

מאת: אולגה מלכוב עוקב, 05/03/2014

סיפורנו מתחיל בצבא... הוא היה בבסיס שלי במקרה לכמה ימים, התיישב אצלי במשרד כי היה לו משעמם, הוספנו אחד את השנייה לפייסבוק, ומשם כל הסיפור התחיל. קרוב לשנתיים היינו בקשר בפייסבוק ובטלפון, אחרי שהתקרבנו ולמדנו להכיר אחד את השניה לעומק פשוט הייתי בטוחה שזה הבן אדם שאני הולכת להיות איתו כל חיי!

סיפורנו מתחיל בצבא... הוא היה בבסיס שלי במקרה לכמה ימים, התיישב אצלי במשרד כי היה לו משעמם, הוספנו אחד את השנייה לפייסבוק, ומשם כל הסיפור התחיל. קרוב לשנתיים היינו בקשר בפייסבוק ובטלפון, אחרי שהתקרבנו ולמדנו להכיר אחד את השניה לעומק פשוט הייתי בטוחה שזה הבן אדם שאני הולכת להיות איתו כל חיי!

לבסוף נפגשנו מחוץ לפייסבוק, ומאותו יום אנחנו ביחד. יש להוסיף שכבר באותו היום הוא הכיר לי את ההורים שלו ומשם זה זרם....

אביחי הציע לי נישואים כחצי שנה לפני החתונה, הטבעת כבר היתה מוכנה בבית, אך הוא חיכה לעיתוי הנכון כדי להציע לי... באותו שבוע נסעתי ליומיים להורי שגרים ברחובות, בערב כשחזרתי, חבר שלו בא לקחת אותי מתחנת האוטובוס, בטענה שצריך ללכת "לקנות סיגריות" ואז ניסע הביתה. אני כמובן לא חשדתי בכלום כי הייתי נורא עייפה. פתאום אנחנו מגיעים הביתה ואני מרחוק רואה שכל המדרגות שלנו מוארות בנרות.. לקח לי כמה שניות להבין מה קורה ומאותו רגע זה היה פשוט חוויה.. הבית כולו היה מלא בנרות וורדים, הוא הביא אוכל ממסעדה שאני אוהבת, כמובן שהוא כרע ברך והציע לי, ואני כמובן אמרתי כן :-)

אנחנו באים מעולמות שונים. הוא מגיע ממשפחה דתית ואני חילונית. היה לנו מאוד חשוב לשלב את שני הצדדים כדי שכולם ירגישו בנוח ויהיו מרוצים.

בעיניי, בדיעבד, מה שהיה מיוחד, זה שעשינו הפרדה בריקודים. נורא חששתי מזה בהתחלה, אבל בסוף עשינו הפרדה בחלק הראשון של הריקודים והיה פשוט כ-י-י-ף! חוויה מטורפת.. זו פשוט אווירה אחרת. וכל מי שבאה מעולם חילוני שלא תפחד מההפרדה, זה פשוט עובר בשנייה!

יום החתונה, היה לנו כמו הזיה אחת גדולה, אני בכלל לא האמנתי שאני נמצאת ביום הזה, כל היום הזה פשוט מושלם. כולם דואגים לך, כולם נהנים.. והכי חשוב(בעיניי) להקיף את עצמך מההתחלה בשתי חברות שאת הכי אוהבת. אני פשוט הרגשתי כמו מלכה ליום אחד!

מקום האירוע: שמיים כחולים- הצוות מ-ד-ה-ים!!! מההתחלה דאגו לכל פרט. האוכל פשוט מדהים, הקבלת פנים מפוצצת באוכל! המעצב של המקום,עשה לי עיצוב חלומי, איך שנכנסתי לאולם הייתי בהלם מהיופי, הרב מלצרים - איתן, שהוא גם חבר טוב דאג לכל דבר!

שמלת כלה: סמיז'יאן בוזגלו באשדוד- איך שנכנסתי אליה באותו יום סגרתי אצלה. אישה מדהימה שפשוט יודעת להתאים את שמלת חלומותייך. מקשיבה, לא לוחצת, מפרגנת. השמלה הייתה פשוט מושלמת, כמו שחלמתי :-).

איפור: אלירן ארחה- ידיי זהב!!!!! כשרון מדהים!! נתתי לו יד חופשית לעשות את מה שנראה לו שמתאים לי ויצא פשוט מהממם!

שיער: גם אלירן ארחה. השיער היה פשוט מושלם, חלום שהתגשם!!! קיבלתי אין ספור מחמאות, עד עכשיו שואלים אותי מי סירק אותי. פשוט בזכותו התמונות יצאו מדהימות! השיער לא זז כל הערב ועוד החזיק לי גם יום אחרי. את אלירן סגרתי בדיל ביחד עם השמלה. שווה כל שקל!!!

צילום: גל הפקות- אין מספיק מחמאות בעולם לאלי-המנהל, ראובן וכפיר הצלמים,שפשוט עשו לנו כייף!! התמונות יצאו מדהימות. הם כאלה מצחיקים ויש אווירה ממש כייפית איתם! עשו לנו את היום :-) כל פעם שהייתי עצבנית אז הם הראו לי תמונות ונרגעתי חחחח :-)

שחר מגנטים: בן אדם זהב! עשה לנו מגנטים, קרח יבש, זיקוקים,בועות סבון,וקונפטי! כל המגנטים יצאו מהממים, הסלואו היה מושלם בזכות הגימיקים שהוא הביא לנו. לא יכולנו לבקש יותר.

וכמובן הדיג'יי- דיג'ייס בייס אייל ואלירון! אייל אחד האנשים המקסימים שהכרתי בחיי. כמה הוא דאג לנו, תיזמן לנו את הסלואו שיצא מושלם, דאג שתהיה מוסיקה קופצנית בהפרדה בחלק ה1, ולאחר מכן, שם את כל השירים שאני הכי אוהבת בעולם!!! לא נחתי לרגע, וכמובן הכי חשוב, שיש אורחים שאומרים לנו שהם בדרך כלל לא רוקדים בחתונות אבל הדיג'יי פשוט הצליח להרים אותם! היה פשוט מושלם...

אחרון חביב- פורום ואתר הסדרנית! האתר הכי נוח לסידור חתונה. אין ספור אופציות לסידור שולחנות, מוזמנים, אישורי הגעה כל מה שרק צריך לחתונה - הכל רשום באתר! תודה :-)

טיפים למתחתנים: פשוט להנות. היום הזה עובר בדקה. להיות מלאי אהבה ורוגע, לדעת שכל מה שצריך לקרות באותו יום יקרה. כל החששות שלכם מתבטלים באותו רגע שאתם נפגשים בצהריים! פשוט חוויה של פעם בחיים...

סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר סיפורי כלות: החתונה של אולגה ואביחי (17 בפבר
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28