סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק')

מאת: שגית בולקובשטיין, 24/06/2014

יש משהו קצת מכעיס בתהליך ההכנות לחתונה.. פתאם מבינים כמה העסק יקר, מוגזם, כמה נהיה ממוסחר....

איך הכרתם:

אחותי הצעירה ממני בכמה שנים יוצאת מזה כמה שנים עם בחור מקסים בשם יניב. יניב היה לפני הרבה שנים חייל של אור. לפני כשנתיים יניב הלך לעשות מילואים ביחידה של אור וגילה שאור רווק - הוא חזר הביתה וסיפר לאחותי שזכרה את אור ומייד הטילה על יניב משימה: לנסות ולשדך.

איך הוא הציע נישואים והאם הופתעת:

הוא הציע לי בחופשה בצפון בה הייתי בכלל עם גיסתי. ישבנו בגלידריה בראש פינה-ואור פשוט הגיע ושלף טבעת.

מה היה הדבר הכי חשוב עבורכם באירוע:

שהאווירה תהיה נעימה, לא להרגיש לחץ, להנות מכל רגע ושיישאר לנו מזכרת אוטנטית ויפה מהאירוע לכן היה לנו חשוב מאוד הצלם.

התחלנו לחפש צלמים באינטרנט. הרגשנו תסכול מהמחירים שראינו, ואז במפגש עם חברה היא סיפרה לי על "הצלם המקסים שצילם בחתונה של חברה שלה.." ביקשתי את המספר ומייד בשיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שיש פה משהו אחר, מכל כך הרבה סיבות, קודם כל ואולי החשוב ביותר-אמיר אדם מדהים! הוא נעים, סבלני, אדיב ובעניי זה אולי הדבר החשוב ביותר כי ככלה את מבלה עם הצלם ביום הזה יותר מכל אדם אחר.. ולכן כל כך חשוב שיהיה לך נעים במחיצתו. מלבד זה- מייד נשקפה המקצועיות בעבודתו. רצינו צילומים שמתאימים לנו-בסביבה הטיבעית, לא מלאכותי ומעושה ומהאלבומים שאמיר הציג לנו התרשמנו שהוא בדיוק האיש שיתן לנו את מה שאנחנו מחפשים.

אמיר הוא הבחירה הטובה ביותר שעשינו בחתונה! האלבום יצא מקסים.. לאורך כל הדרך היינו שותפים לעיצוב שלו. התמונות משקפות את מה שהרגשנו באירוע, את הרגעים החושבים ביותר, את האווירה שהייתה שם.. ואמיר- אי אפשר להסביר במילים את החיבור. לא סתם נשארנו חברים עד היום ואחותי הצעירה (כן.. כן.. זאת שהייתה אחראית על השידוך) שמתחתנת בקרוב ידעה עוד לפני שסגרה מקום מי מצלם אותה באירוע :-)

האם תמליצו לחבריכם על אמיר? יש משהו קצת מכעיס בתהליך ההכנות לחתונה.. פתאם מבינים כמה העסק יקר, מוגזם, כמה נהיה ממוסחר. אמיר- בתוך כל התחושות האלו הזכיר לנו שמאחורי כל זה יש גם אנשים שבאמת עושים את זה ממניעים אחרים, שבאמת אוהבים ורוצים לקחת חלק בשמחות של אחרים. יש משהו ביחס שלו לבני הזוג ולכל המשפחה שנותן את ההרגשה הכי טובה בעולם ושהוא באמת עושה את זה מכל הלב. ולשאלתך, בטח שכן!

מה עשיתם שהיה מיוחד/ יוצא דופן:

צילומים בשוק העתיקות בדיזינגוף. יצאו תמונות מקסימות.

כיצד את מסכמת את יום החתונה:

אפשר שוב?

הטיפ שלי למתחתנים, לבוא ליום עצמו כמה שיותר רגועים. ובעיקר להנות ממנו.

נותני השירות שלי :-) :

מקום האירוע: גדות

שמלת כלה: ליליום

איפור: קטיה זוקר

שיער:קטיה זוקר

צילום: אמיר גנון

סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק סיפורי כלות: צילום החתונה של שגית ואור (4 באוק
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28