סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט)

מאת: הסדרנית, 02/09/2013

הכירו רוזה ואליהו, זוג מקסים שהתחתן ממש לא מזמן ומגיע להם המון מזל טוב :-). רוזה הכירה את אליהו דרך חברה, אבל לא סתם חברה - אליהו הוא אחיה של החברה הכי טובה שלה! (עכשיו היא גם חלק מהמשפחה :-) ).

הכירו את רוזה ואליהו,

זוג מקסים שהתחתן ממש לא מזמן ומגיע להם המון מזל טוב :-). רוזה הכירה את אליהו דרך חברה, אבל לא סתם חברה - אליהו הוא אחיה של החברה הכי טובה שלה! (עכשיו היא גם חלק מהמשפחה :-) ).

רוזה שלנו היא סטודנטית לעיצוב פנים, והעיצוב בחתונה היה עבורה אחד הדברים החשובים ביותר. אחרי אין סוף ריצות, פגישות ולא מעט כאב ראש היא שיתפה את הכלות בפורום הסדרנית בתסכול שהיא חווה וקיבלה המון המלצות, וכך מצאה את המעצבת המושלמת עבורה.

רוזה ביקשה לפרגן ולהגיד תודה.

אז ברשותכם אענה ואמור ששמחתי לעזור :)

ההכנות לחתונה היו עבורם אינספור נסיעות וריצות, ככה זה כשגרים במרכז (ראשל"צ) והחתונה והמשפחות מאזור חדרה... אבל בסוף זה השתלם - והייתה להם "חוויה מדהימה", כפי שסיכמה אותה רוזה, "חבל זה נגמר כל כך מהר".

אולם: גני אליזה (בנימינה)

שמלת כלה, איפו ושיער: בואי כלה

צילום: ספונטני.

סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של רוזה ואליהו (7 באוגוסט)
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28