שמלות כלה 2012

מאת: גליה להב, 01/06/2012

מחפשת שמלת כלה? רוצה להתעדכן בטרנדים החדשים של שמלות הכלה לשנת 2012? כנסי לאתר הסדרנית ותהני מתוכן רלוונטי מאת גליה להב.

שמלות הכלה

של 2012 מאופיינות במראה רך, הזורם על קווי המתאר של הגוף עם סילואטים ארוכים. לשמלה שרוולים ארוכיםשקופים, כפתורי פנינים עדינים, שובלים עשירים, חצאיות ארוכות הנשפכות בגזרת מותן גבוהה, לצד מחוכים עדינים, עם תוספות של בדי שיפון עדינים היוצרים מראה רומנטי ומתוחכם, כמו כן שמלות הכלה עשירות בפרטי תחרה ופנינים.הקולקציה, מעוצבת כמיטב המסורת של התפירה העילית, וחושפת היצע רב של דיטילים עשויים בעבודת יד קפדנית עד מאוד. שזירות נדיבות של פנינים, חרוזים דמויי זכוכית, צדפים, אבני סברובסקי, שילובי קורשטות, תחרות עשירות וגימורים מתוחכמים, תוך מתן דגש על איכות התפירה ושימוש בבדים יוקרתיים.צבעוניות הבדים נעה על טונים שונים של צבע הלבן עם שבירה עדינה של הגוון: לבן חלבי, פנינה ושמפניה ועד גווני שמנת כהה .

שמלת כלה

שמלות ערב

דגישות את הקו הנשי והרך של גוף האישה. גלאם, אלגנטיות ושיק משולבים עם בדים עשירים ויוקרתיים בצבעי פסטל. הצבעוניות נעה בין גווני הפסטל העדינים, פודרה ורדרדה, תכלת קרח, מנטה בהיר, סגול לילך מעושן ומוקה.השמלות מעוצבות בסילואטים ארוכים משולבים בעיטורי זהב עדינים בצורת עלי דפנה ובפנינים. מראה המתכתב עם השפעות של דימויי אלה מיוון העתיקה, נשית וחזקה, בתרגום מודרני ורענן.

גליה להב
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28