איך לעשות אירוע מוסיקלי מוצלח

מאת: Y MUSIC, 01/06/2012

מוסיקה היא אחד הדברים החשובים והבולטים באירועים מוצלח, מוזיקה יכולה להפוך חתונה לאירוע שמח ובלתי נשכח, ובאותה מידה היא יכולה לעשות את ההפך הגמור. הכוח נמצא אצלכם בידיים, אצלכם ואצל הדי ג'י (תקליטן), יחד עליכם לקבוע איזה סגנונות יהיו בחתונה, איזה שירים, וכמה שמח.

מוסיקה היא אחד הדברים החשובים והבולטים באירועים מוצלח. מוזיקה יכולה להפוך חתונה לאירוע שמח ובלתי נשכח, ובאותה מידה היא יכולה לעשות את ההפך הגמור. הכוח נמצא אצלכם בידיים - אצלכם ואצל הדי ג'י (תקליטן). יחד עליכם לקבוע איזה סגנונות יהיו בחתונה, איזה שירים, וכמה שמח...

אז איך עושים את זה? איך בוחרים מוסיקה מתאימה? איך בוחרים תקליטן?
אספנו בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות אירוע מוסיקלי מוצלח:

מוסיקה לחתונה

איזה תקליטן לבחור

איזה סגנון של די ג'י תרצו – עליכם לבחור די ג'י שמתאים לסגנון שלכם ולרצונות שלכם. לא חייבים לקרוא במיקרופון לקהל להרים ידיים, למחוא כפיים או לשלב רגליים. אנשים נהנים גם מאנרגיות טהורות של מוזיקה... יש תקליטנים שאוהבים לקשקש ולדבר במיקרופון במהלך האירוע ויש כאלה שנותנים לקצב ולמוסיקה לדבר בשבילם. למה אתם מתחברים?

איך לבחור תקליטן

אין טעם ללכת לראות את הדי ג'י באירוע של זוג אחר. לכל אירוע יש אנרגיות משלו וקצב משלו והאירוע שלכם לא יראה כמו אירוע של אף אחד אחר. בחרו בדי ג'י עליו קיבלתם או קראתם המלצות, תאמו איתו פגישת הכרות וודאו שהוא קולט ומבין את הראש שלכם, ושהאינטראקציה ביינכם טובה.

אין חכם כבעל ניסיון

יש היום הרבה אתרים בהם זוגות אחרי אירוע חולקים רשמים וחוויות על נותני השירות בחתונה שלהם. חפשו המלצות וחוות דעת, ובחרו בנותן שירות שייתן את המענה הטוב ביותר לצרכים שלכם.

איזו מוסיקה לבחור?

נסו להתאים את המוסיקה שאתם מבקשים גם לקהל האורחים וגם אליכם – אל תבקשו לנגן רק מוסיקה ישראלית אם הקהל שלכם מחו"ל ואל תבקשו רק מוסיקה אירית גם אם אתם מתים על זה – חשוב לדעת לשלב בין סגנונות על מנת לקלוע לטעמם של מגוון האורחים. אם אתם מתלבטים אל תהססו להתייעץ עם התקליטן, בכל זאת סביר להניח שזאת החתונה הראשונה שלכם בעוד שהוא עשה כבר כמה מאות – היעזרו בו.

תסמכו עליו

תנו לדי ג'י להפעיל שיקול דעת. די ג'י מנוסה יפעיל שיקול דעת ותוך התאמת המוסיקה לקהל הרוקדים ולאנרגיות ברחבה ידע להעלות את האירוע לגבהים חדשים, תנו לניסיון שלו לעבוד בשבילכם.

מוסיקה לחתונה

שירים שחייבים

יש שירים שאתם ממש אוהבים, וחייבים שיהיו בחתונה? כתבו רשימה של שירים שאתם רוצים שיהיו באירוע שלכם והעבירו לתקליטן. אם זאת השאירו לדי ג'י לעשות את השיקול כיצד ומתי לשלב את השירים באירוע.

אם אתם באמת אמיצים

שיר כניסה לחופה לא חייב להיות שקט ודרמטי - ניתן להיכנס לחופה גם עם שירים קצביים ומרקידים. תארו לעצמכם את כל האורחים מחכים לכם בכניסה לחופה, קופצים ורוקדים מתוך התרגשות. בעוד אתם צועדים, או אם אתם ממש אמיצים, רוקדים לעבר החופה. היש דרך יפה ושמחה מזאת להתחיל חיים משותפים יחדיו? אין מחזה יותר יפה מזה.

התארגנות נכונה

חוגגים בחיק הטבע? במקום שונה ומיוחד שאינו גן אירועים מסודר? דאגו לערוך במקום האירוע פגישת ספקים בה יעמוד כל ספק על אופי המקום ויעלה את הדרישות הספציפיות שלו – הדבר יחסוך לכם ולספקים הרבה כאבי ראש ביום האירוע.

משהו קטן אבל חשוב

וודאו כי אין הגבלת זמן על משך האירוע. אל תסגרו עם תקליטן שמגביל אתכם בשעת סיום על מנת שלא תגיעו למצב בו החברים רוצים לרקוד והאנרגיות בשיאן בעוד התקליטן מתחיל להתקפל ולעשות דרכו הביתה...

קצת התחשבות

תמיד יהיו כאלה שאינם רוקדים, התחשבו גם בהם - אירוע טוב הוא אירוע בו ברחבת הריקודים יש ווליום מעולה ואנרגיות טובות, בעוד באזור השולחנות ניתן לדבר ללא צורך בצעקות והרמת הקול.

המלצה לבבית

תמיד יש אורחים פחות צעירים באירוע והפלא ופלא גם הם אוהבים לרקוד. לא כל האורחים יקפצו בשמחה לצלילי טראנסים, תנו גם להם להנות – נצלו את תחילת הערב על מנת לשלב מספר שירים שירקידו גם אותם – וואלס, פסדובלה או טנגו, זה לא ממש משנה, העיקר הכוונה.

תשתחררו, תיהנו, תקפצו ותשתוללו, תנו למוסיקה לקחת אתכם למעלה, תנו לקצב לשלוט לכם בגוף. זה היום שלכם וכולם שם בשבילכם. ותזכרו שזה אירוע של פעם בחיים!!! - מזל טוב!

Y MUSIC
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28