סיפורי כלות: הילה וניב (2 במאי), בדרך לחתונה עוצרים בכלביה

מאת: הסדרנית, 23/06/2013

זוג מקסים וילדותי, הם גרים בת"א, אוהבים לעשות שטויות, אוהבים את רחוב סומסום ולא נפרדים לרגע מהבובה של כרובי שליוותה אותם עד החופה...

הכירו את הילה וניב,

זוג מקסים וילדותי, הם גרים בת"א, אוהבים לעשות שטויות, אוהבים את רחוב סומסום ולא נפרדים לרגע מהבובה של כרובי שליוותה אותם עד החופה.

בין העומס של הלימודים, העבודה והפרק הבא של רחוב סומסום הם גם משוגעים על חיות ומתנדבים בעמותת חבר, שמצילה כלבים וחתולים וממש שם הם צילומי את צילומי Trash The Dress המדליקים שלהם. ללא ספק רעיון מבריק!

הם הכירו באתר ההיכרויות JDATE לפני 4 שנים, אבל זה ממש לא היה קל עבור ניב. 8 חודשים הוא חיזר אחרי הילה, כן שמעתם נכון, 8 חודשים שלמים! אבל ברגע שהוא הצליח לתפוס את תשומת ליבה היא הייתה שלו. הילה מספרת שבפעם הראשונה שהיא ראתה אותו היא ידעה שהם יתחתנו. כמובן שהיא לא טעתה. ביום האחרון של התואר, מיד אחרי המבחן הסופי, הילה התבקשה להגיע בדחיפות לחדרו של הדיקן ושם ניב הפתיעה אותה עם בלונים, בובות וטבעת.

הם ממש רצו לעשות חתונה קטנה ומצומצמת עם 50 מוזמנים אבל אז התחילו הויכוחים עם המשפחות שרצו אירוע אם קרוב ל 500 מוזמנים, בסוף הם התפשרו על 220. החתונה המדהימה שלהם הייתה בגן האירועים גדות בת"א, באווירה קלילה וכיפית של קיבוץ עם המון מוזיקה טובה וריקודים שנמשכו כמעט עד אור הבוקר.

הילה וניב מאוד רחוקים מהדת, כך היא מספרת, ולמרות הכל טקס החופה היה עבורה החלק הכי חשוב בחותנה, לא בגלל הטקס אלא בגלל מה שהוא מסמל, זוגיות שעולה שלב והחלטה לחיות יחד בטוב וברע עד הסוף. נכון שהם מקסימים?!

שמלה: Ebay

איפור ושיער: כרמל יהלום

צילום שירן גרנות

תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28