סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ')

מאת: מאיה לזר סטריקובסקי, 14/01/2014

המטרה שהצבנו לעצמנו היא לדאוג לשמח את האורחים ושההנאה שלהם תהיה מקסימלית! לכן, לא חסכנו בשום אספקט באירוע ולא חישבנו האם נצליח לכסות את האירוע או בכמה הפסד נצא. בחרנו את האולם הכי יוקרתי בארץ...

אוהד ואני יוצאים יחד 4 שנים. בתור שני בליינים תל אביביים (לשעבר) הכרנו במועדון ה"לאנדן" בלונדון מיניסטור בת"א, והשאר- היסטוריה. הצעת הנישואין התקיימה במסעדת השף "קורדיליה" של ניר צוק ביפו, בחדר VIP בתוך קופסה על מגש הקינוחים..

בטוחה שאת כולם יעניינו יותר סיפורי החתונה...

כבר מתחילת התכנונים, אוהד ואני הבנו שהאירוע הוא אמנם שלנו אבל מיועד בעיקר עבור המשפחות והחברים.

המטרה שהצבנו לעצמנו היא לדאוג לשמח את האורחים ושההנאה שלהם תהיה מקסימלית! לכן, לא חסכנו בשום אספקט באירוע ולא חישבנו האם נצליח לכסות את האירוע או בכמה הפסד נצא.

בחרנו את האולם הכי יוקרתי בארץ- חוות רונית: כדי שהאורחים לא יראו את האירוע כעוד "קנס", אלא כחוויה וציפייה להגיע לאולם שלא יוצא להגיע אליו בתדירות גבוהה (לפחות בקרב האורחים שלנו). המקום היה יפהפה, אנשים מקצוענים, תקתקנים, אדיבים וחסרי התקטננות בשום שלב של ארגון החתונה. שווה כל שקל!

בחרנו קייטרינג ברמה גבוהה ביותר- קייטרינג אבשה: אוכל בשפע, טעים ואיכותי. כולם שיבחו את האוכל בפנינו ובפני ההורים גם שבוע אחרי החתונה. ההפתעה בעיקר מהדברים מיוחדים שיש להם להציע- עמדת פרוזן יוגורט עם תוספת, פפאיה, קינוחים מיוחדים וכו'. אנשים נעימים שהיה כיף להתנהל מולם לאורך כל התהליך של ארגון החתונה.

במקום DJ סטנדרטי עם פלייליסט שאני כבר יודעת בע"פ מכל החתונות שהייתי בהן- בחרנו בלהקת "FANTASY" של אלדד שרים (המוכר לרובכם מ"רוקדים עם כוכבים")- ההצלחה של הערב! להקה הכוללת 8 נגנים ו-6 זמרים על הבמה. בנוסף, הביאו DJ מקסימה בשם הילה ורדי. הלהקה ליוותה אותנו משלב קבלת הפנים שכלל 3 נגנים, ביצוע לייב של שיר חופה ושיר סלואו, מוזיקה ישראלית מיד לאחר החופה, ביצוע שירים שקטים בזמן האוכל ושעה וחצי של ריקודים סוחפים שלא השאירו כמעט אף אחד לשבת. מיוחד ושונה מכל חתונה אחרת שהייתי בה.

עיצוב- ליאתריס (ליאת רידליך). בחורה מדהימה, אכפתית ומוכשרת. מגשימה חלומות בכל תקציב. היה כ"כ כיף לעבוד איתה ולתכנן אירוע שייצא בדיוק לפי הטעם שלנו (שהיה 99% פרחים) עם כ"כ הרבה נכונות ועזרה מצידה. פשוט מקסימה!! בעקבותיי כבר 2 חברות נוספות סגרו אצלה. היא פשוט בן אדם מיוחד שלא יוצא כל יום לפגוש..

שמלת כלה- סטודיו מרי מי עם המעצבת המדהימה דליה שפלר. אחרי שחרשתי את רחוב דיזינגוף בחיפוש אחר שמלת הכלה, הגעתי לדליה ופשוט התאהבתי בעיצובים ובאישה. נעימה, נחמדה, לא לוחצת ומעיקה כמו הרבה מעצבים שהגעתי אליהם. תפרה לי את שמלת חלומותיי ברוגע ובנועם ובמחיר שפוי לחלוטין.

שיער ואיפור- דניאל שירמן ואדריאן חמיאס. המספרה של דניאל יושבת צמוד לסטודיו של שמלת הכלה כך שהיה מאד נוח לעשות את כל התארגנויות בוקר החתונה שם. בחורים כישרוניים ברמה שטרם יצא לי לראות! התאהבתי בהם ממבט ראשון!

הבאתי אותם גם לאירוע עצמו (בגלל החורף, פחדתי שהכל ייהרס לי בצילומים- מה שכמובן לא קרה כי השיער והאיפור עמדו דום ולא זזו) והחלפתי 3 תסרוקות וחיזוקי איפור ופשוט כל מראה היה יותר יפה מהשני!

צלמים- חיים אפריאט ואסף רביבו. אין מילים לתאר! פשוט לראות את התמונות שחיים צילם ווידאו שאסף עורך בשביל להבין את הכישרון והאיכות שיש לשני הבחורים הצעירים האלו. היה כיף לעבוד איתם.

תכשיטי יהלומים (עגילים וצמיד)- silly shiny. בחורה מתוקה ומוכשרת בשם שני שהכינה לי עגילים וצמיד מיהלומים עם סמל של אינפיניטי שמאד התחבר לי לקונספט החתונה. וכמובן שיהלומים הם חבריה הטובים ביותר של האישה כך שאני אהנה מהם עוד שנים רבות...

עוגת חתונה- עדי ברק. לקחנו עוגת 4 קומות עם טעם שונה בכל קומה. על העוגה היו עיטורי תחרה בדוגמת שמלת הכלה שלי ופרחים שהתחברו לקונספט העיצוב בחתונה. אחרי חיפושים מתישים אחר עוגת חתונה שתהיה גם כשרה, גם טעימה וגם במחיר שפוי מצאתי את עדי. ממליצה בחום.

האמר לחתונה- האמר טל מוסאי. החלטה שבירכנו עליה במשך יום שלם! הנהג המדהים שלנו אלמוג היה הרבה יותר מנהג- הוא היה ממש מלווה שלנו לאורך כל היום. מאיסוף זר הכלה בבוקר מהמעצבת, הובלת העוגה לאולם מעדי, הביא לנו כל דבר שביקשנו ורצינו במשך כל היום (כולל שנייה לפני החופה כששכחתי את הזר בחדר חתן כלה והוא רץ להביא לי), עשה לנו שמח עם מוזיקה ואלכוהול בהאמר וכו'. ממליצה לכל מי שרוצה לנסוע בסטייל (ושכל הנהגים והולכי הרגל יסתכלו עליו בדרך), ובעיקר למי שיש הרבה ציוד כמו שלנו היה (שמלה שנייה, מזוודות למלון, תיקים ועוד).

ריקוד חתונה- התחלנו ללמוד כשלושה שבועות לפני החתונה, בסטודיו של דני יוחטמן ואנה ארונוב בהרצליה. דני היה מקסים, סבלני, וידע להתאים את התנועות המתאימות לנו והתוצאה היתה מקסימה ונראתה כאילו למדנו את הריקוד לפחות 3 חודשים שלמים!

ביציאה מהחתונה, כל אורח קיבל מתנה- סוגר בקבוקי יין מכרום עם פקק לב או לחלופין פותחן בקבוקים בצורת מפתח לב. חיפשתי מתנה שלא קשורה באוכל (כי ממנו יש מספיק בחתונה), אלא משהו שנשאר למזכרת ובכל פעם שיעשה בו שימוש ייזכרו בחתונה שלנו.

ליל כלולות וצילומים- מכיוון שהסערה והגשמים החליטו גם לחגוג איתנו, בחרנו להצטלם וללון במלון רויאל ביץ' בתל אביב- מלון חדש ומהמם! לוקיישנים מדהימים לצילומים ביום חורפי. קיבלנו חדר מאובזר ויפה, מלא פינוקים לליל הכלולות וכניסה לטרקלין ולספא. ממליצה מאד להירגע במלון בליל החתונה ובלילה שאחרי, לא מגיע לנו קצת פינוק אחרי כל התכנונים והארגונים?

בקיצור, לאחר חצי שנה של ארגונים, תכנונים וחיפושים אחר הספקים המושלמים- הכי חשוב ליהנות מהיום העמוס הזה, לקחת דברים בקלות ובפרופורציות ולא להתרגש מכל דבר קטן שמשתבש. לזכור שאין דבר "נכון או לא נכון" לעשות- לכו אחרי הלב (והתקציב כמובן) ובעיקר תישארו נאמנים לעצמכם ולמי שאתם.

סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ סיפורי כלות: החתונה המפוארת של מאיה ואוהד (11 בדצמ
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28