סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר')

מאת: בת-אל פוני אשטמקאר, 12/03/2014

יום החתונה היה מ-ו-ש-ל-ם!!!!!! נורא נהננו מכל שניה ושניה שרק עברה.... והלוואי שנהיה תמיד מאושרים ומאוחדים.

הכרנו דרך חברים משותפים, הוא רצה להיפגש איתי, אך לא יכולתי והוא חשב שאני סנובית.

לאחר מכן ניתקנו את הקשר ואחרי חצי שנה נפגשנו במקרה באירוע של החברים המשותפים שלנו, והוא אפילו לא בא להגיד שלום. נגשתי אליו ואמרתי לו שלום ומאז הוא לא עזב אותי ומכאן זה התחיל ;-)

ההצעה היתה במסעדת גורמה, נורא הופתעתי כי אני לא אוהבת מסעדות גורמה וכנ"ל לגביו ,אבל הוא ביקש שנשנה קצת אווירה אז זרמתי. האוכל לא היה משהו ,לא משביע- אני רגילה ללחם עם חומוס חחח...

ואז הגענו לקינוחים, כמובן שלא היה כלום מעניין... דורון רצה לקחת פירות, ואני אמרתי לעצמי: "מה הקשר פירות?! אין איזה סופלה שוקולד!" , זה היה קצת מבאס. החלטנו לקחת פירות והמלצר הגיע עם מגש מכוסה ומפית ביד (ממש כמו בסרטים) ואני בלב שלי "הלוואי שזה סופלה לפחות שיהיה משהו נורמלי" הוא הניח את המגש והלך. דורון פתח את המגש,פתאום קרע ברך ואז ראיתי מלא מלא מלא פלשים של החברים שהתחבאו במסעדה ואני לא הפסקתי לבכות מהתרגשות זה היה נורא מפתיע ומרגש!

הדבר שהיה הכי חשוב עבורנו באירוע היה הקהל, כי ללא הקהל האירוע לא היה אותו אירוע וחשוב לציין שאצלנו היו המון צעירים והאירוע נגמר ב2:30 בלילה! ועוד ביום רביעי!! היינו בהלם..

מה עשיתם שהיה מיוחד/ יוצא דופן: הדבר המיוחד שעשינו הוא הטראש דה דרס, זה היה חוויה מדהימה וזה חיבר אותנו עוד יותר. חוץ מזה עשינו גם הפרדה בחלק הראשון, זה היה נורא מרגש כייף ומיוחד.

יום החתונה היה מ-ו-ש-ל-ם!!!!!!

נורא נהננו מכל שניה ושניה שרק עברה.... והלוואי שנהיה תמיד מאושרים ומאוחדים.

מקום האירוע: בלוודר, ראשון לציון, אולם מדהים והיחס שלהם אלינו היה מעולה, השירות והמלצרים היו מעולים וקשובים לאורחינו, האורחים לא מפסיקים להחמיא על האוכל.

שמלת כלה: ג'קלין ברחובות, קיבלתי המון מחמאות על השמלה ,היא הייתה בדיוק כמו שרציתי... הכי עדינה שיש! היחס היה שם ממש טוב ומאד נהננתי לבוא לכל מדידה ומדידה.

איפור ושיער: קלים ליין, אין מילים לתאר עד כמה הייתי מרוצה! התסרוקת והאיפור החזיקו מעמד כל הערב, הוא מאד אחראי ועומד בזמנים וכמובן שיש לו ים סבלנות, כי שיגעתי אותו ;-)

דייגי: ביילה –יותם אבי יצחק, אין מספיק מילים לתאר איזה תותח הוא, כי כבר בפגישה הראשונה הוא קלט את הראש שלנו ופגע בול בטעם שלנו!

צילום: צי'ז- שמעון עסור, הם העבירו לנו את היום המושלם שלנו להכי הכי הכי מ-ו-ש-ל-ם!!

סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר סיפורי כלות: החתונה של בת-אל ודורון (12 בפבר
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28