סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 ביוני)

מאת: הסדרנית, 14/08/2013

יסמין ואלירן מכירים עוד מכיתה י"ב והם כבר 10 שנים ביחד...10 שנים! אז עכשיו, אחרי שהם סוף סוף התחתנו מגיע להם הכבוד הראוי :-).

יסמין ואלירן מכירים עוד מכיתה י"ב והם כבר 10 שנים ביחד! אז עכשיו, אחרי שהם סוף סוף התחתנו מגיע להם הכבוד הראוי :-).

אלירן שלנו, או יותר נכון לומר שלה, כרע ברך והציע ליסמין נישואים בצורה רומנטית בהחלט על המזח בריף הדולפינים באילת וגרם אפילו לדולפינים לקפוץ מאושר, איזה תותח!

יסמין ואלירן הכינו ל 600 האורחים שלהם אירוע מלכותי במיוחד.הם קישטו את האולם בצבע לבן עם נגיעות של אפרסק ובדים שקופים, שנפלו מהתקרה נתנו לאולם מראה מלכותי במיוחד. בנוסף הם השקיעו במופע זיקוקים מרהיב של רבע שעה, ועוד המון פרטים קטנים ששדרגו את האירוע.

החתונה התקיימה באולם האירועים הינומה בבאר שבע, ויסמין מספרת לנו שהיא הייתה רוצה לחזור לשם בכל פעם מחדש, במיוחד לרגע המרגש בו הם נפגשו לראשונה לבושים בבגדי חתן וכלה. בדרך לאולם הם עשו מסע מגוון מאוד של צילומים, ולא וויתרו על שום אתר... בטבע, ביער, באתר עתיקות, בעיר, בים ואיפה לא... אבל אין מה לומר, התמונות המהממות מדברות בעד עצמן :-).

שמלת כלה, איפור ושיער: ישראל מור.

צילום: צילום אחר

סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) /ArticlesImages/70-635120698805083515.Jpeg' title='סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט)' alt='סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט)' /> סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט) סיפורי כלות: החתונה של יסמין ואלירן (18 באוגוסט)