סיפורי כלות: החתונה של ספיר וספיר (12 בנוב')

מאת: ספיר פניאל, 25/11/2013

הכרנו אי שם בשנת 2006 כשיצאנו עם חברים משותפים וספיר החזיר אותי הביתה. ערכנו היכרות קצרה באוטו ,לא דיברנו יותר מידי אבל אני החלטתי, אני רוצה חבר שקוראים לו ספיר! העניין הוא שמאז אותו טרמפ סתמי, החברה התגייסו והקשר נותק...

הכרנו אי שם בשנת 2006 כשיצאנו עם חברים משותפים וספיר החזיר אותי הביתה.

ערכנו היכרות קצרה באוטו ,לא דיברנו יותר מידי אבל אני החלטתי, אני רוצה חבר שקוראים לו ספיר! העניין הוא שמאז אותו טרמפ סתמי, החברה התגייסו והקשר נותק...

שנתיים אח"כ כשהתחיל עידן המקושרים ,ספיר שלח לי הודעה, נפגשנו והשאר כבר היסטוריה :-)...

מי שמכיר אותי יודע שאם יש דבר שאני הכי אוהבת בעולם זה מלח, כל הסובבים אותי צוחקים על כמה מלח אני אוכלת... בכל אופן טסנו לחופשה ברומניה, ביולי, שבועיים אחרי שחגגנו חמש שנים, ככה שכבר הבנתי שהצעה לא תהייה... ברומניה נסענו לטייל במכרות המלח, מקום מדהים, הכי מאפיין אותי בעולם! הכל מלח! האוויר יבש, אבל הייתה תחושה כל כך טובה.. כשהגענו לשם אמרתי לו שממש טוב לי, ממש זרחתי . הוא אמר שתיכף יהיה יותר טוב ולא התייחסתי אליו... אחרי חצי שעה בערך במקום אמרתי לו שאין לנו תמונה יחד כל הטיול ,הוא ביקש ממני לעמוד, כיון את המצלמה וביקש שאעצום עיניים .. פתאום כל כך התפדחתי, לא האמנתי שזה קורה, כשפתחתי עיניים הוא כרע ברך, והוציא טבעת עם אבן ספיר ,פשוט נסיך!

אחד הדברים הכי מרגשים עבורי ביום הזה היה אחרי הצילומים, התחלנו לנסוע לכיוון האולם, ביקשתי מטום ,הנהג שלנו, שיעשה פרסה ויסע לסבתא שלי לבית אבות. סבתא שלי חולת אלצהיימר כבר 8 שנים, היא לא מגיבה, לא מדברת, לא עושה שום פעולה שהיא יכולה לשלוט עליה. ספיר קצת חשש שזה לא כל כך מתאים ואפילו יפגע בי, אבל הרגשתי שזה חזק ממני.

נסענו לבית אבות, היא ראתה אותי והתחילה לבכות, היא ממש הגיבה, היא נישקה אותי ותפסה לי את היד ,היא עשתה דברים ששנים לא עשתה בכל ביקור שלנו, אומנם היא לא הצליחה להביע את עצמה, אבל אני בטוחה שעשיתי לה משהו, כולם התרגשו והכי חשוב עשינו מצווה גדולה לאמא שלי ואחיותיה.

בסופו של יום, היה יום ארוך, אבל נהנינו מכל רגע. לקחנו את היום בצורה מאוד קלילה, היה פשוט כיף :-)

הטיפ שלי למתחתנים: זר זה מיותר.. אומנם זה היה יפה בצילומים אבל לא שווה את זה- סתם מסורבל ..אני אישית לא אהבתי.

תהנו, אל תתבאסו על כלום, גם אם לא הכל כמו שרציתם אף אחד לא ישים לב!

ממליצה בחום לחייך ,החיוך יגרום להכל להיות יפה יותר!!

נותני השירות שלי:

שמלת כלה: קניתי שמלה אצל המעצבת שרון כץ ועשיתי לה שיפצורים.הוספתי חצאית שממש עשתה 2 שמלות שונות, אותה עשיתי אצל התופרת המדהימה שלי לודמילה מפ"ת (לודמילה עשתה לי את כול השמלה!) אני לא בחורה רזה, אבל לודמילה הצליחה לגרום לי להיראות מליון דולר! היא התאימה לי הכל, בלי שיצא כלום וגם דאגה שיהיה נוח ,בקיצור יצאתי מרוצה!

שיער: איפור ושיער עשיתי בפ"ת ואני לא כל כך מרוצה כי הכל נמרח לי והתסרוקת נהרסה במהלך הריקודים - אז עדיף שאני לא ארחיב...

צילום: ארן חן התותח!! נסענו אליו ,ראינו את העבודות שלו והתאהבנו , היתה לנו בעיה.. המחיר ..

בלית ברירה וממש לא בלב שלם מצידי סגרנו עם צלמים אחרים.. במשך כל הזמן מרגע הסגירה הייתי מוטרדת בנושא, זרקתי לספיר ים הערות עד שביום שלישי שבועיים לפני החתונה ספיר נשבר, למזלנו ארן היה פנוי וסגרנו איתו, היום ספיר לא מפסיק להודות על שסגרנו איתו! אף אחד לא היה יכול להוציא מאיתנו את מה שארן והחברה שלו הוציאו, המקצועיות, הכיף והזרימה שהיתה עשתה לנו את האירוע!

בא לי לפרגן גם ל:

דיג'י אסף הרטל התותח! הבחור גאון מוזיקלי!! הרים לנו את הרחבה עד 2 וחצי לפנות בוקר באמצע שבוע! הקהל כל כך זרם איתו וכולם התלהבו! היו מבוגרים שנסעו לשים את הילדים בבית וחזרו לרקוד! הרחבה היתה מלאה כמו שלא רואים בכל אירוע..:)

וכמובן האולם "דל וינו" (פתח תקווה), נתי מנהל האירועים עשה לנו אירוע קליל כמו שצריך להיות, היה שם בשבילנו כל הזמן ונתן שירות מעולה.

סיפורי כלות: החתונה של ספיר וספיר (12 בנוב סיפורי כלות: החתונה של ספיר וספיר (12 בנוב סיפורי כלות: החתונה של ספיר וספיר (12 בנוב סיפורי כלות: החתונה של ספיר וספיר (12 בנוב סיפורי כלות: החתונה של ספיר וספיר (12 בנוב סיפורי כלות: החתונה של ספיר וספיר (12 בנוב
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28