איך בוחרים אולם לאירוע

מאת: הסדרנית, 22/12/2015

אחת המשימות הראשונות אם לא הראשונה בוודאות היא לבחור אולם/גן אירועים יש המון דברים שיש לקחת בחשבון שבוחרים, ריכזנו עבורכם את החשובים ביותר.

אחת המשימות הראשונות אם לא הראשונה בוודאות היא לבחור אולם/גן אירועים יש המון דברים שיש לקחת בחשבון שבוחרים, ריכזנו עבורכם את החשובים ביותר.

איך בוחרים אולם לאירוע

רישיון עסק – לא ברור מאליו!
שימו לב – הדבר הכי חשוב והראשון ששואלים כשבאים לבחור אולם לאירוע הוא האם יש למקום רישיון עסק בתוקף, ההיסטוריה מלאה באין ספור מקרים של תאונות באירועים, ולאור העובדה שלאולם לא היה רישיון עסק זה נגמר במפח נפש, לדוגמא אולם שקיבל צו סגירה אחרי שכבר קבעתם תאריך, אולם שקיבל צו לסגור הגן ולהשאיר רק את האולם ועוד אין ספור מקרים. תהיו חצופים ותבקשו לעיין ברישיון, זאת זכותכם.

איך בוחרים אולם לאירוע

שפה משותפת עם האולם – כימיה
אחרי הכל כל ההתנהלות שלכם מול האולם מתבצעת מול אנשים, ואם האנשים עושים רושם כאנשים לא נחמדים, כאלו שמערימים קשיים – קחו זאת בחשבון. אולי עדיף לחפש מקום אחר. לא תרצו למצוא את עצמכם רבים עם האולם לפני אירוע כי הוא לא מסכים לבקשה מסוימת שלכם.

התאמת המיקום לאורחים שלכם
רוב האורחים שלכם מהדרום? אין הגיון בחתונה בצפון – זה יהיה גורם משמעותי עבור אלו שמתלבטים האם להגיע, כמו כן זה קיצר לכם את משך האירוע, האורחים שלכם יגיעו מאוחר וימאו מוקדם. כדאי לשבת ולעשות רשימה של כלל האורחים, לראות מהיכן יש הכי הרבה ולפי זה להתאים את המיקום של האולם.

איך בוחרים אולם לאירוע

צפיפות או ריקנות
אתם לא רוצים שהרחבה שלכם תהיה ריקה, מצד שני שלא תהיה צפופה שלא ניתן יהיה לרקוד בהנאה, יש להתאים את גודל האולם לכמות האורחים שלכם, כמובן שעם עיצוב מתאים ניתן לצמצם גודל של אולם לכך שיראה מבחינת ממדים קטן יותר, עדיין תעשו עם עצמכם בדיקה כמה אורחים יש לכם, ולפי זה תתאימו את האולם.

איך בוחרים אולם לאירוע

אבטחה
חשוב מאוד לדאוג לברר על סידורי האבטחה באולם, היו מקרים רבים של גנבות של כספות וכדומה, תבררו זאת מול האולם ותוודאו שהחנייה מאובטחת, כמו כן שאר האולם.

איך בוחרים אולם לאירוע

הפסקת חשמל
אתם לא רוצים שהחשמל יפול באמצע האירוע, או בשיא הריקודים נכון? נשמע דבר הזוי, אך זה דבר שקורה לא מעט פעמים, תוודאו עם האולם יש גנרטור תקין וזמין לפעולה למצב שזה ידרש לכך.

כמה נקודות קטנות נוספות לפני שמסיימים:
חנייה לאורחים האם לאולם יש חנייה פרטית? המון אולמות ללא חנייה פרטית מה שמקשה על האורחים למצוא חנייה זמינה וקרובה לאירוע, האם האולם מקצה נציג מטעמו שיכווין את התנועה בחנייה? מדובר בדבר מאוד מקובל כיום – בדקו זאת מראש.
בר– מה גודל הבר? האן הוא מספיק לכמות האורחים שלכם? מה כמות הברמנים שיתנו שירות? אולי תבקשו לראות אירועים עם כמות אורחים זהה לשלכם בשביל לקבל תמונה שתוכלו להשוואת לצרכים שלכם.
גשם ביום האירוע – האם האזור סביב האולם מרוצף? אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יכנסו לאולם עם רגלים מלאות בבוץ, כל האולם יראה כמו חווה של סוסים.
שירותים– בדקו מראש את השירותים, את הניקיון, את כמות התאים, של הנשים ושל הגברים.
רחבת הריקודים– איך נראית הרחבה? הרמקולים פונים לרחבה בלבד או מפוזרים בכל האולם? השולחנות רחוקים מהרחבה? עד כמה הסאונד ברחבה פולשני לאזורי הישיבה? האורחים צריכים לצרוח כדי לדבר אחד עם השני?

יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28