סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק')

מאת: הסדרנית, 28/10/2013

זה בהחלט אחד מסיפורי ההיכרות המיוחדים ששמעתי, ולא בגלל שיש כאן סיפור מטורף, בדיוק להיפך, בגלל הפשטות המדהימה שלו.

זה בהחלט אחד מסיפורי ההיכרות המיוחדים ששמעתי, ולא בגלל שיש כאן סיפור מטורף, בדיוק להיפך, בגלל הפשטות המדהימה שלו.

אלינור נסעה לחופשה מהצבא יחד עם חברה טובה כדי להנות מקצת שקט, שמש חמה ובטן גב באילת. שתיהן ישבו על החוף וחיפשו מישהו שיצלם אותן.

5 דקות לפני כן שי, שממש במקרה ישב עם אחיו באותו החוף ראה את שני הבנות היפות ואמר לאחיו, "אתה רואה את הבחורה היפה מימין, ככה אני רוצה שאשתי תראה!"

כנראה שמישהו שם למעלה הקשיב לשי, כי כמה דקות לאחר מכן ניגשה אליו אלינור (הבחורה היפה מימין) וביקשה ממנו לצלם אותן.... והנה אנחנו כמה שנים אחרי מסכמים את החתונה :-)

נכון שזה מדהים?! מי היה מאמין שבקשה תמימה לצילום תסתיים בחתונה :-)...

הצעת הנישואים הייתה עבורם סגירת מעגל, הפעם שי לא חיכה שאלינור תיגש אליו, הוא הכין לה מסאז' מפנק בריף הדולפינים באילת שם הוא הציע לה נישואים.

שי ידע בדיוק איך הוא רוצה שהחתונה שלו תיראה ואת רוב החתונה שי תכנן ויאמר לזכותו שיצא מושלם! יותר ממה שאלינו תיארה לעצמה.

הייתה להם פדיחה קטנה – גדולה, כששי הוציא את החליפה להתלבש הוא פתאום גילה שארזו לו את המכנס הלא נכון!!! בשעת צהריים הוא התחיל להפוך את העיר כדי לחפש מכנס מתאים אך הוא לא מצא... אבל אל דאגה, אנחנו כבר יודעים שמישהו למעלה שומע את התפילות של שי ואחד המלווים הביא לו מכנס שהתאים בדיוק למידה ולחליפה של שי.

אמנם הם לא הספיקו להצטלם לפני שהגיעו לאולם בעקבות כל הבלגן עם המכנסיים, אבל לא נורא - הם יכלו להתנחם בזה שאחיו הקטן של שי הפתיע אותם והזמין להם לימוזינה מפנקת....

בסוף הכל הסתדר להם על הצד הטוב ביותר....

אולם: ארוגות בושם

שמלת כלה: ליאת דה פריס

איפור ושיער: רויטל פרנקט

צילום: R סטודיו

סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק סיפורי כלות: החתונה של אלינור ושי (16באוק
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28