מתנות לחתונה באשראי

מאת: הסדרנית, 22/12/2015

ויאפשר לצאת לירח דבש ולרכוש כל מוצר נוסף שהחתן והכלה הטריים חפצים בו. על מנת להקל על קבלת...

סוף עידן הצ'קים - מתנות לחתונה באשראי
מתנות לחתונה באשראי

המתנה המקובלת וגם המבוקשת ביותר בחתונות היא ללא ספק כסף, אשר יכסה חלק מהוצאות החתונה, ויאפשר לצאת לירח דבש ולרכוש כל מוצר נוסף שהחתן והכלה הטריים חפצים בו. על מנת להקל על קבלת מתנות אלו, אנו בחברת "הסדרנית" מציעים לכם שירות מתקדם של מתנות לחתונה באשראי. מדובר בעמדה שתחסוך מהאורחים את הטרחה שברישום צ'ק, ותעביר את כספי החתונה ישר לחשבון הבנק שלכם. זהו כלי חשוב נוסף של חברתנו הניתן לצד מגוון שירותים נוספים, כדוגמת מארגן חתונות ועמדת הסדרנית.


קץ לעידן הצ'קים ושטרות מגולגלים

מי לא מכיר את הסיטואציה בה האורח שכח את פנקס הצ'קים בביתו, ולכם רק נשאר לקוות לא תשכח ותגיע בקרוב. מנגד, אורחים שאין להם פנקס צ'קים זמין יביאו לכם מעטפה עמוסה בשטרות. כך או כך, בין אם מדובר בצ'קים או בשטרות, עמדת המתנות הופכת ליעד מבוצר שיש צורך לאבטח בזמן האירוע וגם אחריו. כבר למחרת היום, במקום להתרווח ולהירגע יש לספור את הצ'קים והכסף, ולמהר ולהפקיד אותם בחשבון הבנק. מצבים מוכרים ולא נוחים אלו ניתן בהחלט לצמצם בעזרת השירות החדשני שאנו מציעים, המאפשר מתן מתנות לחתונה באשראי באירוע עצמו. זאת, ללא בעיה של צ'קים שנעלמו או צ'קים חוזרים או דחויים, ועם כסף המועבר ישירות לחשבון הבנק שלכם.



עמדת תשלום באשראי

אנו מציעים עמדה פשוטה וידידותית לשימוש, הדומה בפעולותיה לעמדת כספומט רגילה, ומומלץ להודיע עליה מראש לאורחים בהזמנה. העמדה תוצב בכניסה לחתונה במיקום שיעניק לכל אורח את הפרטיות הנחוצה לו להענקת המתנה. מדובר בהקדשת כשתי דקות מזמנו של כל אורח, במהלכן הוא יזין את פרטיו האישיים, יקבע את סכום המתנה ואת אופן פריסת התשלומים. העמדה תוציא לאורח פלט של סכום ההפקדה שאותו יכניס למעטפה, ויצרף ברכה המסופקת בעמדה. וזה הכול בעצם, המתנה כבר הועברה ישירות לחשבון הבנק שלכם, ומה שנותר הוא רק ליהנות מהמסיבה.



להזמנת שירות מתנות באשראי

להזמנת עמדת מתנות באשראי לחתונה, ולקבלת מידע נוסף בנושא, צרו קשר עוד היום עם "הסדרנית" בטלפון 1700-70-20-28.

יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28