עמדות רישום לכנסים

מאת: הסדרנית, 24/12/2015

גורם מהותי בהצלחתו של כל כנס היא יעילות הפקתו, שמתבטאת בהגדלת מאגר הלקוחות ושיתופי הפעולה, וקבלת...

גורם מהותי בהצלחתו של כל כנס היא יעילות הפקתו, שמתבטאת בהגדלת מאגר הלקוחות ושיתופי הפעולה, וקבלת כמה שיותר מידע אודות משתתפי האירוע. למען מטרה זו חברת "הסדרנית" מציעה לכם עמדת רישום מתקדמות עצמאיות, או עמדות המאוישות על ידי דיילת ייצוגית ומנוסה שתעניק יחס מסביר פנים ויעיל לכל מוזמן. העמדה תייעל מאוד את הפקת הכנס, תשפר את תוצאותיו ותתרום להצגתו באופן רציני, חדשני, מרשים ויוקרתי.

ארגון מקדים לכנס
עוד בטרם הכנס תוכלו ליהנות משירותי חברתנו עם תוכנה חכמה לניהול רשימות מוזמנים ממוחשבות. התוכנה מאפשרת לרכז ולנהל במקום אחד את כל רשימת מוזמני הכנס, ולארגן את סדר ישיבתם בהתאם לפרמטרים מבוקשים. למשל, פרמטרים אלו יכולים להישען על סידור פרטני לכל מוזמן או שיוכו לקבוצות אורחים מוגדרות. בנוסף לכך, על ידי שליחת אישורי הגעה בסמס התוכנה מעדכנת באופן אוטומטי את מצבת האנשים המגיעים לאירוע. ואם לא די בכך, במידת הצורך יש לנו את כל הידע והניסיון בסידור יעיל ונכון של מקומות ישיבה בכנסים ואירועים.

ארגון קבלת הפנים של הכנס
עמדות רישום לכנסים שאנו מספקים הינן ממוחשבות ומתקדמות, ומוצבות בכניסה לכנס כך שכל מוזמן לאירוע עובר דרכן. עמדות אלו יחסכו לכם ולמוזמנים שלכם את הבלגן ואי הנוחות הכרוכים באיתור שמם על גבי שולחנות ארוכים, העמוסים בשורות ארוכות של תגיות שם. למעשה, העמדות שאנו מספקים מאפשרות לדיילות המאיישות אותן לאתר בקלות ובמהירות את שמות המוזמנים לאירוע, לרושמם ולהנפיק עבורם תגיות שם עם לוגו החברה, ובמידת הצורך גם פתקית הושבה. כמו כן, עמדה זו תאפשר הנפקת טפסי רישום באופן מהיר, נוח ויעיל. הפרטים יתווספו למאגר לקוחות העסק וישמשו את מפיקי הכנסים לצרכים שונים כדוגמת מכירות, פרסום ויחצנות.

עדכון בזמן אמת
כמנהלי ומפיקי כנס חשוב לכם להיות מעודכנים כל הזמן אודות התנהלותו ופעילותו. למען מטרה זו עמדות הרישום הממוחשבות המסופקת על ידינו יעדכנו אתכם בזמן אמת ישירות לנייד, אודות קצב ומספר הנרשמים שהגיעו לאירוע. בנוסף, בכל עת תוכלו להוציא מהעמדה פלט אודות מקומות ישיבה פנויים בכנס ולתכנן את אופן המשך ההושבה של המוזמנים. נתונים אלו ונוספים שייאגרו בעמדת הרישום יעניקו לכם גם כלי ניתוח ופילוח חשוב אודות הנרשמים לאירוע ואופן התפלגותם, יתרון שגם ייעל את הפקתם של כנסים ואירועים נוספים בעתיד.

להזמנת שירותים ומידע נוסף
להזמנת שירותי עמדות רישום לכנסים ולקבלת מידע נוסף בנושא, צרו קשר עם חברת "הסדרנית" בטלפון 1700-70-20-28.

עמדות רישום לכנסים
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28