אטרקציות לבר מצווה

מאת: , 17/01/2017

בר המצווה הוא מהאירועים המרגשים בחייו של ילדכם , זוהי חוויה שתיחקק בזיכרון הילד, לכן אפשר ואף מומלץ לשלב אטרקציות מיוחדות באירוע, לדוגמאות כנסו .

אחד מהאירועים המרגשים בחייו של ילדכם מתקרב, ובקרוב ימלאו לו שלוש עשרה שנים. בקרב משפחות רבות, מסיבת בר מצווה נערכת באולם או בגן אירועים, ומוזמנים אליה אורחים רבים. ברור מאליו כי התאריך עצמו הוא חשוב, והעליה לתורה בבית הכנסת הינה חלק משמעותי ביותר, לפחות מבחינה דתית, עבור הילד. אך כאשר אתם עומדים בפני עריכת אירוע לבר המצווה, זכרו כי גם המסיבה תיחקק בזיכרון ועל כן כדאי להפוך אותה לחוויה כיפית בשביל הילד הנרגש וכמובן גם עבור המוזמנים מכל הגילאים, ולבחון שילוב אטרקציות לבר מצווה שמחה במיוחד.

דברים שיכולים להפוך את החגיגה למעניינת ומפתיעה

אפשר לשלב אטרקציות מיוחדות באירוע, ואלו הן רק שלוש דוגמאות מתוך אפשרויות רבות:

  1. הצבת מתנפחים יכולה להוות דרך נפלאה לשעשוע, עבור הילד החוגג וחבריו וגם בשביל בני הדודים הצעירים, שישמחו להוציא אנרגיה ולכייף. כאשר הילדים הקטנים עסוקים, זה מאפשר להוריהם ליהנות יותר והם מתפנים לאכול ולרקוד.
  2. שולחנות משחק כמו פינג-פונג, הוקי אוויר או ביליארד, שמתאימים לצעירים ולמבוגרים כאחד, וישמחו במיוחד את מי שרוצה לנוח מעט מהריקודים.
  3. מזכרות- צלם מגנטים או עמדת צילומי תמונות עם אפקטים דיגיטליים- האורחים ישמחו לקבל תשורה מהאירוע, שתהווה עבורם מזכרת מחגיגה בלתי נשכחת.
אטרקציות לבר מצווה

בחיפוש באינטרנט אחר אטרקציות לבר מצווה תוכלו למצוא עשרות רבות של אופציות מעניינות, כאשר חשוב לא "ללכת לאיבוד" בתוך שלל הרעיונות. הגדירו לעצמכם תקציב מסוים, דברו עם ילדכם ובדקו מה הכי ידבר אל ליבו וישמח אותו- וכך תוכלו לבחור בקפידה את האטרקציה שתהפוך אותו למאושר ביותר בחגיגה, והרי זוהי מטרתכם בסופו של דבר.

שילוב אטרקציות לבר מצווה- באיזה חלק באירוע זה מומלץ?

כדאי לשלב אטרקציות ממגוון סוגים לאורך האירוע, כאשר למשל תוכלו להחליט שעמדות מסוימות יופעלו רק לאחר כניסתו של הילד והברכות המשפחתיות. המטרה היא לייצר עניין במהלך החגיגה, כאשר חשוב לזכור שתשומת הלב העיקרית צריכה להיות כלפי בר המצווה עצמו. מומלץ להכריז על קיומן של העמדות השונות גם במיקרופון, על מנת ליידע את כל המוזמנים לגבי האטרקציות ובכך לאפשר לכמה שיותר אורחים ליהנות מהן.

יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28