הכנות לחתונה

מאת: הסדרנית, 22/12/2015

בשעה טובה, החלטתם על מקום ומועד לחתונה, ועכשיו מגיעה העבודה הקשה של ארגון רשימת פריטים נחוצים לאירוע. לא אחת, השילוב של התרגשות ההולכת ומצטברת ביחד עם ריבוי המשימות ומורכבותן, הופכים את הפקת החתונה למעמסה כבדה.

הכנות לחתונה

בשעה טובה, החלטתם על מקום ומועד לחתונה, ועכשיו מגיעה העבודה הקשה של ארגון רשימת פריטים נחוצים לאירוע. לא אחת, השילוב של התרגשות ההולכת ומצטברת ביחד עם ריבוי המשימות ומורכבותן, הופכים את הפקת החתונה למעמסה כבדה. בדיוק למען מטרה זו קיימת "הסדרנית", שתספק לכם סל שירותי תכנון וארגון מקיפים ויעילים. שירותינו לא רק יפחיתו באופן משמעותי את הלחץ, אלא גם יבטיחו את הצלחת האירוע לשביעות רצונכם המלאה.


לעשות סדר בדברים עם תוכנת מארגן חתונות

מאחורי הפקתו המוצלחת של אירוע גדול עומדת רשימה אינסופית של מטלות ומשימות שיש לעשות. ביצועה היעיל תלוי רבות בהתנהלות מסודרת ומאורגנת, כפי שאתר ותוכנת מארגן חתונות מציעים לכם. מדובר באתר הנשען על תוכנות חכמות, מקיפות וידידותיות למשתמש, המכילות את כל המרכיבים הנדרשים לארגון והפקת חתונה החל מרשימות מוזמנים ועד לאישורי הגעה.


ארגון כל ההכנות לחתונה

מארגן החתונות של סדרנית יעניק לכם כלים מסודרים ויעילים מאוד עבור הכנות לחתונה:

  • רשימת משימות - מאגדת בתוכה את כל המשימות הנדרשות לחתונה, מאפשרת להוסיף משימות בכל עת ולסדרן בהתאם למידת חשיבותן.
  • ניהול תקציב – ניהול מאורגן ויעיל ללא הפתעות, עם מערכת המספקת מעקב צמוד אחר הוצאות החתונה לרבות תשלומים לספקי שירות.
  • ניהול רשימת מוזמנים – זוהי רשימה מרוכזת, מסודרת ומלאה עבור אורחי החתן והכלה, המאפשרת מעקב אחר כמות המוזמנים לאירוע, אחר שליחת הזמנות וסטאטוס ההגעה של כל אורח.
  • סידור שולחנות יעיל ופשוט המאפשר את עריכתם באופן מהיר ונוח .
  • אישורי הגעה של המוזמנים – זהו שירות ייחודי המאפשר מעקב מדויק אחרי מספר המוזמנים שיגיעו לאירוע, באמצעות סמס חכם הנקלט באופן אוטומאטי בתוכנה. השירות תורם לארגון מוצלח של השולחנות ללא מקומות ישיבה ריקים.

  • עמדת הסדרנית

    שירות חשוב נוסף אותו אנו מספקים הינה עמדה סדרנית חכמה בכניסה לחתונה, המעדכנת כל הזמן לנייד שלכם. העמדה מאוישת בדיילת שתקבל את פני המוזמנים, ועל ידי הקלדת שמם תנפיק עבורם פתקית עם פרטי מקום ישיבתם.


    להזמנת שירותים ומידע נוסף

    להזמנת שירותי חתונה מעולים ויעילים, ולקבלת מידע נוסף בנושא, הירשמו באתר או התקשרו אלינו בטלפון
    1700-70-20-28.

    יצירת קשר
    התקשרו
    1700-70-20-28