למה עושים אישורי הגעה לחתונה

מאת: הסדרנית, 27/12/2012

כדי שיהיה אירוע מוצלח צריך לתכנן אותו בהתאם לכמות המוזמנים, האירוע בנוי על כמות האורחים שיגיעו ולכן חשוב כל כך לבצע אישורי הגעה.

למה כולם עושים אישורי הגעה?

מכירים את זה שאתם יושבים באירוע והכיסא שמולכם ריק רק כי לדודה לא היה נעים להגיד שבעלה לא יגיע או שלחברה הרחוקה לא היה נעים להגיד שזה ממש לא מסתדר לה?

כדי שיהיה אירוע מוצלח צריך לתכנן אותו בהתאם לכמות המוזמנים, האנרגיות, גודל האולם, גודל הרחבה, כמות האוכל ועוד. אף אחד לא רוצה בחתונה שלו שיפתחו 5 שולחנות רזרבה כי נעשתה הערכה לא נכונה של כמות האנשים או להיפך שיהיו 5 שולחנות ריקים והאולם יראה כאילו שהוא ריק.

האירוע כולו בנוי על כמות האורחים שיגיעו ולכן חשוב כל כך לבצע אישורי הגעה.

מהם אחוזי ההגעה לחתונות?

שאלה זו מטרידה זוגות רבים במהלך ההכנות לחתונה, ועדיין אין לשאלה זו תשובה קלה ופשוטה. אי הוודאות משאיר זוגות רבים בלחץ עד הרגע האחרון, וזאת מפני שלתשובה השלכות רבות. כמות האנשים שיגיעו משפיעה על אופי האירוע ועל מידת הצלחתו, ולכן חשוב להיערך בהתאם לכמות המוזמנים בפועל. איננו רוצים שיישארו מקומות ריקים באולם ובנוסף אנחנו רוצים שיהיה מספיק מקום לכולם.

אישורי הגעה לחתונה

כך ניתן לצמצם בהוצאות החתונה:

מלבד אופי האירוע והצלחתו, כמות האורחים משפיעה גם על עלות האירוע. תשלום על המנות לאולם מהווה את ההוצאה הגדולה ביותר בחתונה ולכן חשוב לדייק ככל האפשר.

שאלת המיליון, כמה אנשים יגיעו?

הזמנת מקומות רבים מידי בגלל שיעור לא נכון של כמות האורחים תגרום להפסד גדול ומיותר עקב תשלום על מנות שלא נאכלו ושאין להם "כיסוי", מפני שהאורחים לא הגיעו. מצד שני הזמנת מקומות מועטים מידי בגלל שיעור לא נכון של כמות האורחים תגרום לבלגן, צפיפות ולחץ באולם דבר שיגרור פתיחה פזיזה של שולחנות רזרבה רבים ויביא להפסד גדול של כסף ולהוצאה לא מתוכננת.

אז מה עושים?

הפתרון הטוב ביותר, שזוגות רבים פונים אליו, הוא אישורי הגעה. אבל אישורי ההגעה חיבים לעשות בצורה איכותית מאוד על מנת להיות באמת אפקטיביים, כלומר לטלפן או ל SMS לכל המוזמנים עד שתופסים כמעט את כולם ומוודאים איתם שאכן יש בכוונתם להגיע לאירוע או שאולי לא, ואז חשוב שיגידו זאת מראש. מומלץ מאוד שאישורי ההגעה יעשו ע"י גורם שלישי כך שהמוזמנים ירגישו בנוח לספק תשובה כנה ואמיתית. זו הדרך הטובה ביותר לקבל מדד מדויק ככל האפשר על כמות האנשים הצפויים להגיע לאירוע ולכן זוגות רבים לא מוותרים על אישורי הגעה, שירות שבעבר היה מותרות והיום כמעט שאי אפשר בלי.

אישורי הגעה לחתונה

בהצלחה, הסדרנית.

יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28