כיצד לבחור טבעת נישואין

מאת: דבש עיצוב תכשיטים, 01/06/2012

מתלבטים איזו טבעת לקנות, מחפשים כמה עצות מנצחות בשביל לעשות את הקניה הנבונה?

כאשר בוחרים טבעת נישואין אין לזלזל בבחירת הטבעת משום שטבעת נישואין כמו בן או בת הזוג שלכם - תלך איתכם עד סוף ימיכים. לכן אין להקל ראש בבחירת הטבעת. עליכם לוודא שהמקור ממנו אתם רוכשים את הטבעת הוא אמין, שהטבעת היא איכותית ושהעיצוב הוא לטעמכם.

טבעת נישואין

עיצוב טבעת הנישואים

לכולנו יש בארון המון חולצות, חלקן מהשוק וחלקן מחנויות מעצבים. בסופו של דבר רובנו הרבה יותר אוהבים את חולצות המעצבים בשל יחודן ויופיין. בניגוד לחולצה, את הטבעת לא מחליפים ולכן אל תתפשרו על העיצוב המושלם בעינייכם. סמכו על החושים שלכם בבחירת הטבעת, ותוך כדי, שאלו את עצמכם האם תרגישו בנוח עם העיצוב גם בשנים הבאות. בחרו טבעת נישואין שתבטא את אישיותכם וטעמכם האישי. חשוב לציין שאצל מעצב תכשיטים אתם יכולים לעצב בעצמכם את טבעת חלומותיכם, כלומר לשנות את הטבעת לפי רצונכם, למשל טבעת בגוון זהוב יכולה להפוך לטבעת בגוון לבן וגימור מבריק יכול להפוך למט, בנוסף ניתן לשחק עם הטקסטורה, עובי, רוחב ועיצוב הטבעת. מאחר ואת הטבעת תענדו יום יום היא חייבת להתאים לסגנון חייכם, למשל אם אתם עובדים הרבה עם הידיים כדאי שתבחרו טבעת נוחה, שלא תורגש ותגביל את פעילותכם היום יומית . הנוחות לא פחות חשובה מהיופי, עליכם למצא את השילוב הנכון.

איכות הטבעת

בשל העובדה שאת טבעות הנישואין עליכם לענוד לשארית חייכם, האיכות פה משחקת תפקיד חשוב ואין להתפשר על עלייה. טבעות באיכות ירודה אשר במבט ראשון נראות נוצצות ומבריקות, לאחר תקופה לא-ארוכה הופכות לחסרות ברק ונפגמות בצורתן כתוצאה מענידה יומיומית . לעומתן טבעות איכותיות עמידות יותר ולכן שומרות על צורתן ונשמרות לאורך שנים.

אתם וודאי שואלים איך אתם יכולים לוודא שהטבעת שאתם רוכשים אכן איכותית?

הנה מספר טיפים קטנים :ראשית, יש לבדוק שאכן כמות הקראט מצויינת על גבי הטבעת בנוסף לחותמת מכון התקנים. שנית, וודאו שעובי דופן הטבעת הוא לפחות 1 מ״מ , זה ישמור על צורתה העגולה של הטבעת. וטיפ אחרון - וודאו שעל גב הטבעת אין חריצים קטנים , דבר שכיח מאוד שגורם לטבעת להיסדק ואף להישבר במרוצת הזמן .

אמינות העסק

עליכם לוודא שהמקום בו אתם קונים את הטבעות הוא עסק מורשה המוכר במדינתנו. בישראל על פי חוק, כל עסק העוסק בממכר זהב חייב להיות עסק רשום במכון התקנים הישראלי, המחתים כל תכשיט השוקל מעל גרם אחד של זהב בחותמת של מכון התקנים על גבי התכשיט. ההחתמה מתבצעת על ידי מכון התקנים בלבד לאחר בדיקה. לצערנו, לא מעט עוקפים את החוק, ולכן לא הרבה חנויות מחתימות את התכשיטים שהם מוכרים. משום שלרוב האנשים אין את האמצעים והידע לבדוק את כמות הקראט אשר מוכרים להם, יש לדרוש חתימה של מכון התקנים המאמתת את כמות הזהב בתכשיט.

דרשו תעודת אחריות

עסק או מעצב נחשבים, אשר יודעים שאיכות עבודתם טובה ועמידה לא יהססו לעמוד מאחוריה ויעניקו אחריות על התכשיט, הן על העיצוב והן על האיכות, ובכך תקבלו הבטחה שהתכשיט ילווה אתכם לאורך שנים רבות.

דבש עיצוב תכשיטים
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28