איך לבחור שמלת כלה

מאת: Valentina, 01/06/2012

מחפשת שמלת כלה? כנסי וקבלי טיפים מנצחים לבחירת שמלת כלה שלך!

אם את קוראת כתבה זו, אז מגיע לך מזל טוב או לרגל חתונתך שלך או של אחד מבני משפחתך.

רבות מן ההחלטות שיש לקבל בדרך אל חתונת החלומות הן החלטות חשובות, אך החשובה מכל היא בחירת שמלת הכלה עבורך ושמלת הערב עבור בנות משפחתך. תהליך בחירת השמלה המושלמת מציב בפני הכלה ובנות משפחתה שלל של אתגרים שלעיתים לא קל להתגבר עליהם.

שמלת כלה

על מנת להקל על תהליך זה על הכלה להתכונן בטרם תתחיל לשוטט באתרי האינטרנט של סלוני כלות ולכתת רגליים מסלון אחד למשנהו.

תהליך ההכנה כרוך במענה על מספר שאלות חשובות אשר ייעזרו לך להיות יותר ממוקדת ולקבל את ההחלטה הנכונה ברגע המכריע.

שמלות כלה מגיעות בגזרות שונות ומגוונות כאשר לכל אחת מהן את הסגולות שלה להסתיר מחד ולהחמיא מאידך. האם את יודעת אילו גזרות מחמיאות לך?

מי שנוהגת ללבוש שמלות ביום יום תוכל בקלות יחסית להחליט עבור עצמה מהי הגזרה שהכי מחמיאה לגופה, לעומתה כלה שאינה נפרדת מהגינס שלה תעמוד בפני שוקת שבורה ותתקשה שלא להתבלבל. לכלה ששמלתה הראשונה תהיה שמלת הכלה, מומלץ ללכת למדוד שמלות ערב מכל מיני סוגים ומכל מיני גזרות, על מנת למצוא את הגזרות המחמיאות לה ביותר. כלה שאינה רגילה לשמלות ומודדת שמלות כלה תתקשה, מרוב התרגשות, לשים לב לדברים החשובים ביותר. נכון, ספק אם תמצאי שמלת ערב קצפת אך בהחלט תוכלי לקבל מושג לגבי הגזרות שמחמיאות לך יותר ולאלו שמחמיאות לך פחות.

אילו חלקים מגופך את רוצה להבליט ואילו את מעדיפה דווקא להצניע? האם יש לך כתפיים רחבות שכדאי לטשטש עם כתפיה דקורטיבית? האם יש לך חזה יפה שאת רוצה להדגיש ולהבליט?

אחת הדרכים לטשטש חסרון, היא להבליט ולהדגיש את היתרון, סוג של יצירת הסחת דעת ומיקוד תשומת לב הסובבים לאזורים המועדפים.

כלות רבות רואות בעיני רוחן את שמלת החלומות שלהן אך מתקשות לבטא דימוי זה במילים. אחרות מפנטזות על שמלה שהיא לאו דווקא השמלה שתהפוך את הופעתן לחד פעמית ובלתי נשכחת, לטובה כמובן, ומנגד פוסלות שמלות שהיו יכולות להיות עבורן שמלת הכלה המושלמת. בל נשכח את אלו שרוצות שמלה פשוטה, אך בדרך מתפשרות בטעות על הגזרה.

כמו שלא כל גינס מתאים לכל אחת ולקח זמן עד שמצאנו את הגזרה המושלמת עבורנו כך גם שמלת כלה או ערב צריכה להיות בגזרה התואמת את נתונינו האישיים.

שמלת כלה

לאחר שצלחנו את תהליך ההכנה, החלקי, עדיין עלינו להיות פתוחות לשמוע את הדעות המקצועיות של המוכרת או של המעצבת, שכן ניסיונן עתיר ביותר והן כן יכולות להיות לנו לעזר. השאלה היא, איך נוכל לדעת שניתן לסמוך עליהן ושאינן רק רוצות למכור, למכור ושוב פעם למכור?

אם המוכרת מתעלפת כל פעם שרואה אותך בשמלה אחרת ואת דווקא חשה שחלק מהשמלות לא הוציאו ממך את המיטב, עדיף שלא תסמכי עליה במאה האחוז. לעומת זאת, אם את חושבת שהשמלה מתאימה לך ואת מתלהבת אך המוכרת או המעצבת אומרות לך שהשמלה כמו שהיא אינה טובה לך וצריך להכניס שינויים למיניהם כדי שתתאים לך, הקשיבי להן, הן לא רוצות למכור לך בכל מחיר, נהפוכו הן אפילו מסתכנות באיבוד המכירה, מתוך רצון טהור שהשמלה שתקני תהיה השמלה שבאמת תהיה מושלמת עליך.

סממן נוסף - המוכרת עצמה ואיך היא לבושה. אני חס וחלילה לא מתכוונת שהמוכרת חייבת להיות לבושה לפי הצו האחרון של אופנה – לא, אבל היא כן צריכה להיות לבושה בהתאם לנתוניה האישיים.

כמו כן כדאי שתשימי לב טוב-טוב אל המעצבת ואיך היא נראית. דבר אחרון שאת רוצה, זו מעצבת שמסתובבת "יחפה". אם המעצבת מרושלת ואיננה מטופחת, כנראה שזו תהיה גם גישתה לעיצוביה ולעבודתה. לעומתה מעצבת המקפידה על הופעתה,תקפיד באותו האופן גם בעבודתה - הכנת שמלת הכלה שלך. אם למעצבת השמלה שלך יש טעם טוב לגבי עצמה, את יכולה להיות בטוחה שהיא תתאים לך שמלה בטוב טעם ובהקפדה יתרה.

כך גם תבחרי את החברה שאת לוקחת איתך לסיבוב הראשון – לאו דווקא תבחרי בחברה שיש לה טעם כמו שלך, אלא תזמיני איתך את החברה שאת אוהבת איך שהיא מתאימה את בגדיה לנתוניה, הן מבחינת הגזרות והן מבחינת הצבעים.

תשתדלי לבחור את החברה שאת בטוחה לגביה שתהיה איתך הכי כנה ורוצה לגמרי בטובתך. חשוב שתהיה חברה סובלנית, שחס וחלילה לא תגיד לך שמשהו יפה, רק בשביל לגאול את עצמה מהמשך הסיבוב.

ההחלטה האחרונה, היא צבע השמלה. מעצבת מוכשרת יכולה ליצור לך את השמלה במגוון של צבעים או גוונים. את זו שצריכה לשאול את עצמך, האם את רוצה להתחתן בשמלה קונבנציונאלית - לבנה או שמנת, או שאת רוצה דווקא להעז ולזרום עם המגמות החדשות ולבחור בשמלה בצבע פודרה או ורדרד עדין.

אם את משתייכת אל בעלות התעוזה, חשוב להתאים את הגוון אל צבע עורך, עינייך ושערך. בדקי איזה גוון הכי מאיר את פנייך ומחייה אותם.

הגיעי מוכנה למדידות, אך מצד שני פתוחה לשמוע הצעות ורעיונות נוספים.

Valentina
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28