כלות כותבות: החתונה של ליאור

מאת: ליאור, 13/06/2013

כשקיבלתי את המייל של ליאור על החתונה המדהימה שלה הרגשתי שאני חייבת לשתף אתכן...

כשהמייל של ליאור על החתונה המדהימה שלה הגיע אלי הרגשתי שאני חייבת לשתף אתכן...

"התחתנו ב 27.5, ואני רוצה לרשום את ההמלצות שלי מהחתונה...

רציתי קודם כל להמליץ על ה Q שהוא גן האירועים שבו עשינו את האירוע. אין על המקום הזה מבחינת אוכל, אווירה, יופי ואנשי צוות החל מאשת המכירות המדהימה שלנו ועד אחרון המלצרים והברמנים וכל האנשים שאיתכם בקשר (גבי מנהל האירוע ונמרוד מנהל הבר וענבל המעצבת). אין מילים!!!!! המחמאות לא מפסיקות להגיע.

את השמלה עשיתי אצל דוד חצבני והוא פשוט אומן ברמה בין לאומית! השמלות שלו מדהימות והוא יודע להתאים את השמלה לכלה לא רק מבחינת הגוף אלא גם מבחינת האישיות. בנוסף, תוך כדי המדידות אתם ביחד מתאימים את השמלה. כן, הדגם הראשוני נשמר עם שינויים קטנים ותשומת לב לפרטים הקטנים והכל כך חשובים! היה שם כל כך כייף וקיבלתי כל כך הרבה מחמאות! היה לי כל כך כייף לבוא כל פעם למדידות (ואני לא בחורה קלה מבחינת בגדים בכללי) והרגשתי שם ממש כמו משפחה.

את האיפור והשיער עשה לי כפיר גולדשטיין שמגיע עד הבית והיה פשוט אומן! הוא עשה לי תסרוקת ואיפור מדהימים שכל כך החמיאו לי ולא התפרקו ונשארו עד סוף הערב במקומם! גם על זה אני מקבלת כל כך הרבה מחמאות שלא חשבתי שאקבל ברמה כזו!! הבנאדם גם כל כך נעים ונחמד וכייפי שאי אפשר לתאר בכלל! עשה לי את היום!

הרב שלנו היה יוסף זלמנוביץ שעשה חופה יוצאת דופן, קצרה, מצחיקה וכייפית! לאורך כל הדרך הוא היה מאוד קשוב, מאוד השקיע בחופה ורצה שתהיה מושלמת והיא באמת הייתה כזו!

ה DJ שלנו היה תומר ורד שעשה עבודה יוצאת מן הכלל!!! הרחבה היתה מ-פ-ו-צ-צ-ת!!!!! כל הערב והייתה מוזיקה מדהימה. תומר הקשיב לכל הבקשות שלנו והגשים את כל המשאלות והרצונות שלנו!!!

מגנטים לקחנו את Black אטרקציות שגם הם עשו עבודה ממש טובה, כולל מגנטים שלנו בהגדלה וגם יחס מדהים!

אחרון חביב, לגדול מכולם, רן שיינברגר הצלם האגדי! אין עליו!!! כזה מטורף בשכל שפשוט גורם לכל היום להיות הרבה פחות מלחיץ והרבה הרבה יותר כייפי!!! עבור כולם! לא היה אורח אחד שלא דיבר עליו כמה הוא מצחיק וכמה כייף איתו!! היה פשוט מושלם! והתמונות! אח התמונות! אומנות לשמה :)

היו לי הרבה חלומות לגבי האירוע הזה וכולם התגשמו בזכות האנשים הללו :) (וכמובן שבזכות בעלי :) חחחח)

אז המון המון תודה לכולכם שעשיתם לנו את היום הכי מושלם שאפשר!

ולכל המתחתנים - אל תתפשרו על איכות!!!! היום הזה קורה פעם בחיים (בתקווה :) ) והוא צריך להיות מושלם והוא יהיה כזה אם תקחו איתכם אנשים כייפים ומקצועיים!!!!!"

ולמי שמחפש הוכחות היא אפילו צירפה כמה תמונות...

כלות כותבות - החתונה של ליאור כלות כותבות - החתונה של ליאור כלות כותבות - החתונה של ליאור כלות כותבות - החתונה של ליאור כלות כותבות - החתונה של ליאור
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28