כלות כותבות: המלצות מהחתונה של ליאור ואליה (30 במאי)

מאת: אליה שץ, 01/07/2013

החתונה הייתה לא מהעולם הזה!!! הזמנו בסך הכל 500 איש והגיעו 360. זה בגלל שהחתונה הייתה בצפון והרבה מוזמנים היו מבאר שבע והיה להם קשה להגיע....

החתונה הייתה לא מהעולם הזה!!!

הזמנו בסך הכל 500 איש והגיעו 360. זה בגלל שהחתונה הייתה בצפון והרבה מוזמנים היו מבאר שבע והיה להם קשה להגיע.

הסתפקנו מאוד במספר הזה וכל מי שהגיע עשה שמח!!!

הרב שלנו- אופיר קריספיל היה מדהים ועשה חופה משגעת שעוד ידברו עליה שנים.

הספקים שלנו היו מעולים אחד אחד- DJ שי ניסים המדהים שהגיע עם אבי - שניהם הרימו את הרחבה עד השעות הקטנות (או לפחות עד שההסעה יצאה). ענת חרמוני הצלמת המדהימה שלנו שעשתה הכל כדי שיהיו לנו תמונות מעולות!!! מתמגנטים מאהבה- פיני חדד המגנטים והאפקטים היו מדהימים והפציצו אותנו בקונפטי, זיקוקים וקרח יבש בטוב טעם.

הכי חשוב- האולם!!!! התחתנו בניו גראד פאלאס שזה אולם חדש בנצרת עילית. כשלקחנו את האולם זה היה הימור מכיוון שלא היו הרבה ביקורות והם היו בחיתולים שלהם מבחינת חתונות ליהודים. אני יכולה להגיד שהרווחנו- ובגדול!! מאיר מנהל האירוע עשה מעל ומעבר כדי שהאירוע שלנו יהיה מדהים!!! דאג, חשב איתנו ביחד, ליווה אותנו יד ביד לאורך כל הדרך. עירד השף המהמם היה איתנו בכל גחמה שלנו ופינק אותנו פינוקים אין סוף!!!

אני חייבת להגיד שהפידבקים היו מעולים!!

אני רוצה להגיד שהאתר הציל את חיינו. בגלל שהתניידנו כל הזמן מהצפון לדרום ומהדרום לצפון היה לנו קשה להסתדר עם קובץ אקסל על מחשב אחד. האתר היה זמין מכל מקום, כל הזמן והקל עלינו מאוד מאוד את חוויית ארגון החתונה.

דבר אחד שהיה חשוב לשנינו מתחילת הדרך הוא להישאר במסגרת תקציב. מדברים היום הרבה על יוקר המחיה ושהכל עולה המון ושזוג צעיר לא יכול להרשות לעצמו בית וכו'. אנחנו לא רוצים להיות שם כשנחליט להביא ילדים לעולם הזה. בנוגע לכל דבר עשינו סקר שוק, היו דברים שהתפשרנו או ויתרנו עליהם, אבל לעולם לא על חשבון האורחים. אז נכון, לקחנו הימור עם אולם חדש והאורחים לא קיבלו מתנות עם סוכריות ובובות אלכוהול לא הקפיצו את האורחים, אבל אנשים (ובמיוחד אנחנו) היינו מאושרים. מבחינתנו, כל המסביב לא היה משנה.

לפני הכל- ואולי בעצם אחרי הכל ושהזמן קצת עובר ויש זמן להסתכל על הדברים בפרופורציות, התחושה היא שזה בעצם רק יום אחד... יום אחד שעובר מאוד מהר. ואחרי זה מתחילים חיים חדשים, שהם החלק המשמעותי בכל זה.. מהיום המיוחד שלנו למדתי שאם החתן והכלה משוחררים, נמצאים עם האורחים, לוקחים חלק בכל רגע ורגע של החתונה- אז יש שמחה ויש אהבה ויש חתונה שהיא בלתי נשכחת. ואם בסוף ויתרנו על כמה דברים בדרך, ממילא אף אחד לא שם לב.

תודה רבה,

ליאור ואליה.

* פינת "כלות כותבות", נועדה בשבילכן, כלות, שתוכלו להביע דעה, להגיב אחת לשנייה ולשתף את כולם בדברים שמעסיקים אתכן בארגון החתונה.

כלות כותבות
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28