כיצד לעשות מסיבת רווקות מושלמת?

מאת: יעל ימין, 01/06/2012

חברה שלך מתחתנת ואת מחפשת רעיונות למסיבת רווקות? מחפשת רעיונות מקוריים לארגון המסיבה? כנסי לאתר הסדרנית ותהני מטיפים מושלמים לארגון המסיבה מאת יעל ימין.

כאשר חברה מודיעה שהיא מתחתנת , כולנו מיד מתגייסות לקראתה: אולם, שמלה, מדידות, צלם ואיך לא... מסיבת רווקות מיוחדת ומרגשת במיוחד!!!

המסיבה המושלמת עבור החברה שלך?
בדף זה תוכלי למצוא את המידע הדרוש לצורך תכנון מסיבת רווקות מיוחדת במינה!

מסיבת רווקות

כדאי לזכור כמה דברים חשובים לפני שאתן מתחילות....

מתי חוגגים את מסיבת הרווקות?

הזמן הטוב ביותר לחגיגת מסיבת הרווקות הינו בין שבוע לשבועיים לפני החתונה, מאחר והכלה היא זו שלוח הזמנים שלה הינו העמוס ביותר לפני החתונה, יש להתייעץ איתה ולראות מה הכי נוח לה. לאחר קביעת התאריך עם הכלה, יש ליידע את כולן ולדאוג להודיע על כך שבועיים מראש בכדי להבטיח שכולן יגיעו.

את מי מזמינים למסיבת הרווקות?

גם בשאלה הזו יש להתייעץ עם הכלה, שכן היא זו שבשבילה אתן מפיקות את הערב, ולכן כדאי שכל חברותיה שהיא אוהבת אכן יהיו. יש לבדוק עימה את מי מחברותיה היא רוצה להזמין, וכן סביר להניח כי לכלה ישנן מספר חברות שהכירה עם השנים ואת לא מכירה ולכן חשוב מאד לוודא איתה את הנושא.

מהו הקונספט של מסיבת הרווקות?

כאשר אתן מגיעות לשלב תכנון המסיבה עצמה, יש לקחת כמה דברים בחשבון, כגון: מהו טיפוס הכלה, מה היא אוהבת, למה היא מצפה ומהו התקציב שלכן?בנוסף לכך, לא פחות חשוב, הוא מי הן המשתתפות השונות ומהם הצרכים שלהן לדוגמה: משתתפת דתייה, משפחה, משתתפים מתחת לגיל מסוים וכדומה.

מסיבת רווקות

תקציב המסיבה – כמה אמורה לעלות מסיבת רווקות?

קחי בחשבון כי לחברות של הכלה ולך יש הוצאות נוספות הכרוכות באירוע כגון: מתנה לחתונה, חינה ויש המעוניינות גם לרכוש מתנה אישית למסיבת הרווקות, לכן צריך להחליט על סכום ריאלי שהמשתתפות תוכלנה לעמוד בו.

ועכשיו לחלק המעניין – רעיונות למסיבת רווקות:

שאלון חתן- כלה:

שאלון חתן-כלה הינו משחק בו אתן בודקות עד כמה הזוג המיועד מכירים אחד את השנייה. טרם מסיבת הרווקות, יש לשוחח עם החתן המיועד ולשאול אותו מס' שאלות על הכלה ועל עצמו. במהלך מסיבת הרווקות אתן מציגות את אותן השאלות לכלה, והיא צריכה לענות את אותן תשובות שענה החתן. על כל תשובה לא נכונה שתענה הכלה, תצטרך "לשלם" בדרך כלשהי שתבחרו. לשותות מבנינו, כל תשובה לא נכונה תזכה את הכלה בשוט אלכוהולי. אם אתן מתלבטות אילו שאלות לשאול אז הנה כמה דוגמאות: איפה הכירו, מי התחיל ראשון, מתי הייתה הנשיקה הראשונה, שמות חיבה, מה הדבר שהכי אוהבים אצל הבן זוג וכדומה...

משחק האמת והשקר:

במשחק זה כל אחת מהמשתתפות צריכה לומר שני משפטים, אחד נכון והשני שקר. לאחר שהמשתתפת אמרה את המשפטים שלה האחרות צריכות לנחש איזה מביניהם הינו נכון ואיזה שקר. גם במשחק הזה, ברגע שיעלו על השקר של המשתתפת, זה יזכה אותה בשוט אלכוהולי.

אמת או חובה למסיבת רווקות:

משחק "אמת או חובה" המסורתי, אך כשתשחקו אותו במסיבת הרווקות ,תהיה לכן הזדמנות לחשוף כל האמת העירומה: תמיד סקרן אותך לשאול את החברה הכי טובה ולא העזת? זו ההזדמנות שלך!

סיבה למסיבה
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28