סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוק') - הצצה אינטימית לליל הכלולות...

מאת: הסדרנית, 18/10/2013

איוי מספרת לנו שאחד הדברים שהיו עבורה הכי חשובים (אם לא ה...) בחתונה הוא הצילום. הרי זו המזכרת היחידה שנשארת בסוף... אחרי שההנגאובר עובר... אז אם כבר צילום אז עד הסוף, וכשהיא מתכוונת עד הסוף היא מתכוונת ל 4 לפנות בוקר!!!

הכירו את איוי וזיו,

איוי מספרת לנו שאחד הדברים שהיו עבורה הכי חשובים (אם לא ה...) בחתונה הוא הצילום. הרי זו המזכרת היחידה שנשארת בסוף... אחרי שההנגאובר עובר...

אז אם כבר צילום אז עד הסוף, וכשהיא מתכוונת עד הסוף היא מתכוונת ל 4 לפנות בוקר!!!

אבל לפני שנגיע לצילום אנחנו רוצים להכיר אותם קצת יותר לעומק, איוי וזיו המקסימים גרים בערד והם התחילו את הקשר שלהם כבר מגיל 18, ואחרי הרבה משחקים וגם לא מעט משברים שארכו לא פחות מ 4 שנים (!) הם הפכו את הקשר לרציני.

אבל זו רק ההתחלה, כי לקח לזיו 4 שנים נוספות עד שהוא כרע ברך....

שנה וחצי של הכנות מפרכות הגיעו לשיאם ב 10.10. ואיוי שלנו, שלא מתפשרת על כלום, מספרת שההכנות היו עבורה סיוט מתמשך אבל בסוף זה היה שווה כל רגע :-).

נחזור לצילום, הצלם המוכשר עידו סקעת ליווה אותם החל מצילומי הטראש דה דרס המדהימים שלהם ועד לצילומים בחדר הכלולות.... כאן אין צורך להרחיב במילים אתם יכולים לראות בעצמכם :-).

שנייה לפני שנסיים, איוי ביקשה לתת טיפ קטן לזוגות; דבר ראשון, לא ללכת לטיפול במיטת שיזוף יום לפני החתונה - כי היא נשרפה :-(. דבר שני, איוי ממליצה בחום על התארגנות במלון ולא בסלון כלות - כי זה הרבה יותר נוח. ותודה אחרונה לאייל מעמדות הסדרנית שעשה עבודה נפלאה ודאג שלא יהיה אפילו כיסא אחד ריק לפני שפותחים שולחנות נוספים.

ועכשיו אני אשאיר אתכם להנות מהתמונות המדהימות של הזוג המדהים הזה...

מקום האירוע: גן בראשית – תל-שבע

שמלת כלה: הלנה קולן

איפור: רחלי אוזן

שיער: דודו קדוש

צילום: עידו סקעת

סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות... סיפורי כלות: איוי וזיו (10 באוקטובר) נותנים לנו הצצה אינטימית לליל הכלולות...
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28