סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ')

מאת: לימור מרתון סול, 16/12/2013

הכרנו כשאיתי היה המנהל שלי, הוא רדף אחרי במשך שנה שלמה, התעקש והתעקש, ולאחר אינספור חיזורים והבטחה שאם אתחתן איתו הוא יהפוך אותי למלכה הסכמתי שנהייה יחד...

הכרנו כשאיתי היה המנהל שלי, הוא רדף אחרי במשך שנה שלמה, התעקש והתעקש, ולאחר אינספור חיזורים והבטחה שאם אתחתן איתו הוא יהפוך אותי למלכה הסכמתי שנהייה יחד.

כעבור שנתיים התחתנו.

איתי הציע נישואים בזמן שטיילנו בבודפשט עם אימי ודוד שלי. טיילנו לנו בשקיעה על גדות הדנובה, לפתע איתי נעצר קרע ברך והציע. האמת שלא ממש הופתעתי, אני מכירה אותו כ"כ טוב שידעתי שהוא מסתיר משהו. ובינינו הוא לא הכי טוב בלהסתיר את ההתרגשות.

הדבר שהיה לנו הכי חשוב בחתונה הוא האוכל. בסופו של דבר כולם זוכרים איך היה האוכל, אז השקענו, הוספנו בבופה דוכן סושי והשקענו בסטייק אנטריקוט מיושן, ואנשים בהחלט תקעו בלי הכרה....:)

לפני החתונה למדנו ריקוד במשך חודשיים, אף אחד לא ידע על זה, הפתענו את האורחים ודפקנו הופעה. אני התפלאתי לגלות שזאת לא ההפתעה היחידה של הערב. בנוסף איתי כתב והלחין לי שיר. פתאום הוא נעמד עם מיקרופון, הושיב אותי על כיסא, ופשוט שר- התרגשתי בטירוף! תוך כדי ההופעה החברים שלו נכנסו עם שלטים, כל אחד החזיק אות ויחד הם חיברו את המשפט "אני אוהב אותך".

החתונה הייתה פשוט מושלמת נהניתי מכל רגע, צחקתי בטירוף, בכיתי מהתרגשות והכי חשוב עשיתי חיים משוגעים.

מקום האירוע: לבן ארועים (יהוד)

שמלת כלה: היו לי שתי שמלות כלה, אחת הזמנתי מסין ועשיתי כמה תיקונים בארץ, סה"כ היא עלתה לי 1000 ₪. את השנייה מצאתי בראשל"צ ב 500 ₪ בלבד :-). שתיהן היו מהממות.

איפור: איפרתי את עצמי-הכי טוב :-)

שיער: מורן ביליה המהממת שעשתה לי תסרוקת מעלפת שלא זזה עד סוף הארוע. היא הייתה מדהימה ועשתה הכול על מנת שאהיה מאושרת. בנוסף לזה שהיא אשת מקצוע היא גם אדם מדהים שעשתה את היום שלי ליום כיפי ומפנק.

צילום: בורוכוב צילום אירועים, עבודה מדהימה סבלניים בטירוף, יצירתיים, לקחו אותנו למקומות יפיפיים ודאגו להעביר לנו את הזמן בצחוק.

הטיפ שלי למתחתנים, תהנו מהיום כי הוא נגמר מהר. אני כ"כ הייתי בלחץ כדי שכולם ייהנו וזה לא עשה טוב. אז פשוט לזרום ולעשות חיים.

סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ סיפורי כלות: החתונה של לימור ואיתי (4 בדצ
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28