סיפורי כלות: החתונה של רינת ואדיר (14 בנוב')

מאת: רינת דוידי, 01/12/2013

הכרנו במושב בו אנחנו גרים עוד שהיינו בגיל 17, ממש מזמן, ומאז יצאנו יחד 12 שנה (!) עד שהתחתנו...

הכירו את רינת ואדיר,

הכרנו במושב בו אנחנו גרים עוד שהיינו בגיל 17, ממש מזמן, ומאז יוצאנו 12 שנה (!) עד שהתחתנו.

אדיר הציע לי נישואים במהלך חנוכת הבית שלנו, הוא הכין לי קליפ שבו צולמו כל המשפחה והחברים וצפינו בו עם כולם בחנוכת הבית.

אני תמיד רציתי להתחתן בקיץ, אבל הצעת הנישואים הייתה במאי כך שמצד אחד זה היה לחוץ להתחתן בקיץ הקרוב ומצד שני לא רציתי לחכות יותר מדי, חיכיתי 12 שנה (!) אני חושבת שזה מספיק.

חיפשנו מקום מיוחד, כזה שלא היו בו כולם במהלך כל הקיץ. אני רציתי להתחתן באבניו ואדיר רצה קרוב לבית, אז סגרנו ב"לוקא" במשמר השרון. מקום מדהים, אנשים מדהימים הכל היה מעל ומעבר וקיבלנו רק פידבקים טובים.

היה לנו חשוב מאוד להשקיע בהכל - אלכוהול, גומי, זוהרים, מסך ויג'י, לייזרים, בועות, הכל... רצינו שהחתונה תהיה בנויה במודל של מסיבה כי מחצית מהאורחים הם צעירים.

וכך היה, הגיעו 600 מוזמנים והחתונה הייתה ממש מסיבה עם די ג'י של מסיבות, בן אזולאי שהיה תותח.

החתן נכנס לחופה עם שיר של משה פרץ, קחי אותי אלייך ואני נכנסתי עם שיר בתימנית (הפתעה לאבא שלי שזה היה החלום שלו) הסלואו היה של שלומי שבת, בראשית עולם מאוד מרגש.

היה לנו צלם הורס, עידן מרביב צלמים שעשה עבודה מדהימה, הצחיק אותנו בכל הצילומים המקדימים וגרם לנו להשתחרר ולצאת מהלחץ והוציא לנו תמונות מדהימות.

שמלת הכלה שלי מגלית רוביניק מיוחדת במינה ויחס שאין דברים כאלה.

שיער אצל דקל בן ציון מדהיםםם

סיפורי כלות: החתונה של רינת ואדיר (14 בנוב סיפורי כלות: החתונה של רינת ואדיר (14 בנוב סיפורי כלות: החתונה של רינת ואדיר (14 בנוב סיפורי כלות: החתונה של רינת ואדיר (14 בנוב סיפורי כלות: החתונה של רינת ואדיר (14 בנוב סיפורי כלות: החתונה של רינת ואדיר (14 בנוב
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28