סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי)

מאת: הסדרנית, 20/10/2013

אסף הוא לא רק מתכנת הוא גם רומנטיקן לא קטן. הוא תכנן את הצעת הנישואים בסודיות ובקפידה, ובזמן שהיו בטיול זוגות באמסטרדם הוא התגנב מהמלון בבוקר וכשהיא יצאה לחפש אותו הוא חיכה לה בפתח המלון עם כרכרה מפוארת.....

הכירו את הזוג המקסים - עילית ואסף.

הם הכירו והתאהבו כשעבודו יחד בחברה המפתחת משחקים לפייסבוק, אסף עבד שם כמתכנת ועילית כאנימטורית וכנראה שכמו בעבודה גם בחיים הם פשוט משלימים אחד את השני :-)

אבל שלא יהיה לכם רושם ראשוני מוטעה, אסף הוא לא רק מתכנת הוא גם רומנטיקן לא קטן. הוא תכנן את הצעת הנישואים בסודיות ובקפידה, ובזמן שהיו בטיול זוגות באמסטרדם הוא התגנב מהמלון בבוקר וכשהיא יצאה לחפש אותו הוא חיכה לה בפתח המלון עם כרכרה מפוארת עם סוסים ונהג. הוא הזמין אותה לעלות ויחד הם יצאו לסיבוב רומנטי בפאתי העיר.

הם עצרו את הכרכרה ליד הנהר על מנת להצטלם ושם אסף הביא לה קופסא, היא נבהלה קצת פתחה את הקופסא וראתה עגילים יפיפיים, עוד לפני שהספיקה לחבק ולנשק אותו הוא כבר כרע ברך והחזיק ביד קופסא נוספת, הפעם עם טבעת.... איזה ג'נטלמן אמיתי :-)

לפני שהחליטו על מקום החתונה עילית ואסף ביקרו בלא פחות מ – 15 אולמות שונים, הם אפילו סגרו והתחרטו, עד שהגיעו לגבעת ברנר, שם לא היה להם ספק - זה היה המקום בשבילם!

החתונה הייתה מדהימה, כפי שמסכמת אותה עילית, בזכות המשפחה והחברים שבאו להנות איתם ובעיקר בזכות האנשים שליוו אותה והיו סביבה ביום הקסום הזה שלהם.

שמלת כלה: I DO (נמל ת"א)

איפור ושיער: קלייר אומנות השיער

צילום: עומר בר

סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי) סיפורי כלות: החתונה של עילית ואסף (24 ביולי)
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28