סיפורי כלות: החתונה של רונית ועומרי ( 9 במאי)

מאת: הסדרנית, 13/06/2013

הכירו את רונית ועומרי, רונית רק בת 23 אבל יודעת בדיוק מה היא רוצה, מאז ומתמיד היא חלמה להתחתן ולהקים משפחה בגיל צעיר. אבל לעומרי היו תוכניות אחרות, מבחינתו אולי עוד 10 שנים אם בכלל.

הכירו את רונית ועומרי

רונית רק בת 23 אבל יודעת בדיוק מה היא רוצה, מאז ומתמיד היא חלמה להתחתן ולהקים משפחה בגיל צעיר. אבל אז היא הכירה את עומרי (בן 28) ולו היו תוכניות אחרות... מבחינתו אין מה למהר.

הם הכירו לפני שלוש שנים ובכל זאת אחרי שנה וחצי הוא הציע לה נישואין.

ביום ההולדת של עומרי, רונית החליטה להגשים לו את החלום וקנתה לו במתנה צניחה חופשית, עומרי כל כך שמח שהוא החליט להגשים לה את החלום ולהציע לה נישואין. הוא הדפיס חולצה ועליה "רונית, תנשאי לי?" ותכנן לקפוץ איתה מהמטוס, מושלם. אבל מזג האוויר לא חשב כך והצניחה נדחתה שלוש פעמים. עומרי, שכבר לא יכל לחכות, חשף את החולצה במסעדה, כרע ברך והשאר היסטוריה...

רונית ועומרי רצו שהכל, כולל הכל, יהיה מושלם. הם ידעו בדיוק איך הם רוצים שהחתונה שלהם תראה, וכדי שזה יקרה היה להם חשוב שתהיה כימיה טובה עם נותני השירות הנבחרים. ההכנות לחתונה ערכו שנה וחודשיים והיה להם מספיק זמן לבחור כל ספק וספק בקפידה עד שהיו מרוצים לגמרי.

רונית היתה מאוד מוטרדת מההכנות לחתונה - המתח, הלחץ והדאגה להכל לא אפשרו לה לנוח בשקט, ״צוות הצלמים הגיע בשעות הצהריים והכניס אנרגיות מטורפות, הם עזרו לנו לזרום לחייך ולהנות מהיום המדהים הזה. היינו אנחנו והרגשנו כלכך טבעי״ היא מספרת.

לגבי החתונה, אם היה לכם ספק, הכל היה מושלם! "הייתה חתונה מגניבה, נהננו בטירוף ולא רצינו שהיום הזה יגמר..."

הטיפ של רונית ועומרי, להצטלם אחר הצהריים כשלא כל כך חם, ככה אפשר להנות מהצלומים.

צילום: יוסי פנסו

שמלה: סטודיו יעלה

איפור ושיער: מורן לוין

אולם: אצולת העמק

תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28