סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב')

מאת: שירלי שאשא, 08/12/2013

אני מאוד אוהבת את סגנון חתונות הגן – רומנטי, רך וקלאסי, בלי קשקושים למיניהם – זיקוקים ושוב עשן ושוב תמונות של החתן והכלה מגיל שנה... הבעיה היא שחתונות גן, בדרך כלל עושים בקיץ ואנחנו- לא חובבי קיץ. לכן הבאנו את הסגנון שלנו לאולם

הכרנו במועדון. אני הייתי בת 27, הוא בן 24 :-). אבל זה פחות מעניין, בואו ניגש לעיקר-החתונה.

אנחנו מאוד אוהבים, על מי אני עובדת?!, אני מאוד אוהבת את סגנון חתונות הגן – רומנטי, רך וקלאסי, בלי קשקושים למיניהם – זיקוקים ושוב עשן ושוב תמונות של החתן והכלה מגיל שנה...

הבעיה היא שחתונות גן, בדרך כלל עושים בקיץ ואנחנו- לא חובבי קיץ. לכן הבאנו את הסגנון שלנו לאולם, "חצר נצר". השקענו בעיצוב אישי ואחר, חילקנו קרמבו ברחבה, גלידות חמות וקעקועים זמניים (כמו של הילדים) עם "לוגו" שלנו שהופיע גם על ההזמנה ובמקומות נוספים. ובמקום תמונות שלנו מגיל שנה שירוצו על המסכים, הקרנו סרטון מגניב עם סצנות חתונה מפורסמות מכל מיני סרטים וסדרות.

אמנם העבודה על העיצוב לקחה זמן ואנרגיה, אבל היה שווה כל רגע. זה הפך את החתונה ל-שלנו. היד שלנו והאישיות שלנו הורגשה בכל שלב של החתונה. העובדה הזו יחד עם אוכל טוב ומוזיקה מצוינת מסכמת את הכל לאושר אחד גדול- פשוט נהנינו מכל רגע!!!

החתונה הייתה כיף לא נורמלי... החל מקבלת הפנים ועד הלילה במלון. פשוט נהנינו, השתחררנו, קיבלנו בכיף ובהנאה גם את הפאשלות הקטנות (והיו... לדוגמא, השושבינות בשנייה האחרונה לא עלו לפזר פרחים וזה לא הסתיים רק בלא לעלות- אחת מהן התחילה לבכות על השביל... :-)).

שמלת כלה: איציק אמיר. השמלה הייתה מהממת ובאיכות גבוהה ואיציק היה מקסים. חייבת לציין שלמרות שהשמלה הייתה מחוך (אוי כמה הזהירו אותי מהמחוך!), יכולתי ללבוש אותה עוד שעות רבות. לא הרגשתי בכלל שאני בשמלת כלה, היה לי נוח בטירוף והשתוללתי בכיף.

איפור ושיער: גם איציק. מוכשר כבר אמרנו?! :-)

צילום: סטודיו טאצ'. מקסימים! ראינו המון צלמים ומהתמונות באתר שלהם פשוט התלהבנו. דבר ראשון משה ויודן הם אחלה אנשים ויכולנו להרגיש את זה כבר בפגישה הראשונה. הזהרנו אותם מראש שאנחנו לא רוצים המון צילומים מקדימים (בהתחלה לא רצינו בכלל) והם ידעו לתפעל מאוד בעדינות זוג שלא ממש ידע מה לעשות מול העדשה. מעבר לזה, הם מקצועיים בטירוף והתמונות פשוט מקסימות.

DJ: גידי אסייג. היה אדיר. כל שיר קלע בול! הרחבה הייתה מפוצצת ולא הפסקנו לשמוח ולרקוד. קורא היטב את הקהל, פשוט תענוג.

סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב סיפורי כלות: שירלי וניר משקיעים בעיצוב (12 בנוב
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28