סיפורי כלות: החתונה של ליאור ואסף (23 במאי)

מאת: הסדרנית, 01/05/2013

הכירו את ליאור ואסף, הם נפגשו לראשונה כשהתחילו את לימודי התואר הראשון במדעי המחשב בטכניון. אפשר להגיד שהיא שמה עליו עין כבר מההתחלה...

הכירו את ליאור ואסף,

הם נפגשו לראשונה כשהתחילו את לימודי התואר הראשון במדעי המחשב בטכניון. אפשר להגיד שהיא שמה עליו עין כבר מההתחלה... כמה שנים אחרי, אסף הפתיע את ליאור והציע לה נישואים בזמן שהיו בחופשה רומנטית במלון יערות הכרמל.

ליאור מספרת שתהליך תכנון החתונה היה עבורה חוויה מהנה, חוץ מזה שלקח לה זמן למצוא את ה-שמלה, והיא נאלצה להחליף 6 שמלות עד שהגיעה לסלון הכלות של ירון חזן שם היא מצאה אותה, האחת והיחידה. היה שווה את זה :-).

הדבר שהיה לה הכי חשוב בתכנון החתונה הוא שכולם יהיו מרוצים, גם אסף וגם המשפחות, וכך היה, כולם לקחו חלק, כלום נהנו וצחקו כל הדרך לחופה.

ואיך אפשר שלא לציין את החינה, את מסיבת הרווקות ואת המקווה... מה עוד אפשר לבקש?! חודש שלם של כיף חיים, ועוד בסוף כל זה, הדובדבן שבקצפת, החתונה! עם יותר מ 450 אורחים שהגיעו לרקוד ולשמוח איתם.

את החתונה הם עשו באולם קאלה שבחיפה וזאת למרות שמשפחת החתן, וכל אורחיו, הם מאזור ירושלים. אז אורחים יקרים, ליאור (וגם אסף) רוצים להודות לכם שבאתם ושימחתם ורקדתם כי האירוע לא היה נראה אותו הדבר בלעדיכם. וכמובן תודה לאולם שהצליח לפצות על המרחק עם האוכל והשירות המפנק.

בסוף האירוע הם סגרו מעגל ואת ליל הכלולות הם בילו במלון יערות הכרמל באותו החדר שבו הוא הציע נישואים, איזה מדליק!

מקום האירוע: קאלה

שמלה: ירון חזן

איפור ושיער: נטלי בן חמו

תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה תמונות חתונה
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28