סיפורי כלות: נטע ואיתי ( 14 בפרואר) עושים את זה בכיף :-)

מאת: הסדרנית, 14/08/2013

הם החליטו להתחתן אחרי 7 שנות היכרות וחגגו את החתונה במסיבה מטורפת. במהלך תכנון החתונה היו להם מספר דברים שהיו עבורם ממש חשובים - שיהיה כיף, כיף ועוד הפעם כיף.

הכירו את נטע ואיתי,

הם החליטו להתחתן אחרי 7 שנות היכרות, וחגגו את החתונה במסיבה מטורפת. במהלך תכנון החתונה היו להם מספר דברים שהיו עבורם ממש חשובים - שיהיה כיף, כיף ועוד הפעם כיף! ומה יותר כיף ממסיבה מטורפת עם כל המשפחה והחברים שהם הכי אוהבים.

ואם כבר כיף אז שיהיה כל הדרך לחופה, וכך היה. הם עשו את הכל עם חיוך ואהבה, לקחו את הכל בקלות ולא שכחו לרגע שהמטרה היא בכלל להקים משפחה והחתונה היא רק החגיגה על עצם ההחלטה, ועכשיו הכל ברור, כי מה הכי חשוב בחגיגה אם לא שיהיה כיף?!

לצערנו הרב, ולצערם של כולם האמת, סבתא של נטע נפטרה חודש ימים לפני החתונה, וביום החתונה, אביה סיים 30 יום, ביקר בהר המנוחות, הוריד את הזקן ונסע לשמח את ביתו. כי זו דרכו של עולם.

אבל אל דאגה, הכל ממשיך כמתוכנן וכנראה שהאווירה עשתה את שלה והשפיעה גם על הרב כי בזמן החופה אפילו הוא העלה חיוך והצחיק את הקהל. בקיצור היה חלום!

והנה לכם טיפ קטן מנטע לפני שנעבור לתמונות - לסיים הכל יומיים לפני החתונה כדי שתהנו מכל רגע.

מקום האירוע: קאלה

שמלת כלה, איפור ושיער: וודינג בוטיק

צילום: שחף טובול.

סיפורי כלות: נטע ואיתי ( 14 בפרואר) עושים את זה בכיף :-) סיפורי כלות: נטע ואיתי ( 14 בפרואר) עושים את זה בכיף :-) סיפורי כלות: נטע ואיתי ( 14 בפרואר) עושים את זה בכיף :-) סיפורי כלות: נטע ואיתי ( 14 בפרואר) עושים את זה בכיף :-) סיפורי כלות: נטע ואיתי ( 14 בפרואר) עושים את זה בכיף :-) סיפורי כלות: נטע ואיתי ( 14 בפרואר) עושים את זה בכיף :-)
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28