סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק')

מאת: הסדרנית, 17/11/2013

לשרית ושרון היה חשוב מאוד שהחתונה שלהם תהיה באווירה שונה, משהו קצת אחר, לא חתונה באולם יוקרתי ואם תרצו גם קצת שיגרתי, אלא אירוע...

שרית (28) ושרון (30) המקסימים הכירו עוד בתקופת הצבא אבל הדרך לחתונה לא הייתה קצרה. אחרי הפסקה של 4 שנים(!) הם הבינו שהם קשורים זה לזו יותר משחשבו ושכבר לא ניתן להתעלם מזה, כנראה שהם פשוט נועדו להיות יחד :-)

שרון הציע לשרית נישואים על סלע גדול אל מול נוף מרהיב בזמן שטיילו יחד בהודו וזה מה שמביא אותנו לחתונה המיוחדת שלהם...

לשרית ושרון היה חשוב מאוד שהחתונה שלהם תהיה באווירה שונה, משהו קצת אחר, לא חתונה באולם יוקרתי ואם תרצו גם קצת שיגרתי, אלא אירוע בגן עם אווירה פסטורלית וכפרית. אחרי המון חיפושים והתלבטויות הם הגיעו לגן האירועים "דרך טבע" ומיד החליטו ששם הם רוצים להתחתן, מקום בדיוק כמו שהם חלמו, בין שדות פקאנים לשדות פתוחים עם קסם מיוחד ויופי פשוט שקשה להתעלם ממנו.

שם הם חגגו את החתונה שלהם בקונספט כפרי עם זרי ראש, דגלים והחברים של שרון, שבעבר היה בעלים של קרקס, הכינו לו הפתעה מדליקה, מופע אקרובטיקה מיוחד ומפתיעה עם טרפז ענק בדיוק כמו בקרקס. בקיצור היה שם קסם מיוחד, קצת קשה לסכם אירוע שכזה, שרית מספרת, זה היה אירוע בלתי רגיל שלא ישכח.

והנה לכם הצצה לתמונות המדהימות שלהם...

שמלת כלה: ענבל רביב

איפור ושיער: דן מיכאלי

צילום: RED

סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק סיפורי כלות: החתונה הפסטורלית של שרית ושרון (1 באוק
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28