המקומות הכי שווים בעולם לירח דבש!

מאת: הסדרנית, 09/04/2013

אחרי שנרגעתם מהחתונה, אפשר להתחיל לחשוב על ירח דבש. פסק זמן מהחיים שנועד רק בשביל הזוגיות שלכם.

אחרי שנרגעתם מהחתונה, אפשר להתחיל לחשוב על ירח דבש. פסק זמן מהחיים שנועד רק בשביל הזוגיות שלכם, וגם סיבה ממש טובה 'למסיבה' כי מתי עוד פעם יצא לכם לטוס לחול לשבוע או יותר רק שניכם ביחד לחופשה חלומית של פעם בחיים (הרי, בעז"ה ,בשנה הבאה יהיה לכם ברית/ה לארגן :)).

אז הנה לכם כמה מהמקומות הכי שווים לירח דבש בחול!

תאילנד

יעד פופלארי מאוד בקרב זוגות ישראלים, אולי זה בגלל המחירים הנוחים ואולי זה פשוט סיבה טובה לקפוץ למקום הכל כך נחשק הזה, שרק לומר את שמו מעלה אין ספור אסוציאציות של חופש! תאילנד מציעה לזוגות הטריים כמעט הכל - חופים מפותחים עם המון מלונות, מסיבות ותיירים ,חופים שקטים ובתוליים, כאלה שמתאימים לחובבי טיולים וטבע וכאלה שמתאימים לחובבי מסיבות וספורט אתגרי. חופשה של בין שבועיים לחודש בחופי תאילנד תאפשר לכם להנות מחופש אמיתי ובמחירים נוחים. ובמקום להרחיב במילים על החופים המרהיבים הנה לכם כמה תמונות שידברו בעד עצמן.

קראבי

קו-פי-פי

קו-צ'אנג

הקריביים ומרכז אמריקה

גן עדן קסום של אין ספור איים וחופים. מאיים עם עץ קוקוס אחד ועד חופים של ערים ענקיות. המבחר כאן הוא באמת עצום שקשה להחליט מאיפה להתחיל. עצי קוקוס, שייקים טרופיים וערסלים בכל פינה שרק מחכים שישכבו עליהם. במקום לשבור את הראש על איך לתאר לכם את גן העדן הזה, אני פשוט אצרף כמה תמונות....

פנמה סן בלאס

מקסיקו טולום

קובה חוף אזמרלדה

טנזניה וזנזיבר

תרבות יפה, חופים מרהיבים וטבע פראי שלא ישאירו אתכם אדישים. זנזיבר מציעה מגוון רחב של אטרקציות לבילוי כמו מסיבות חוף מסורתיות, נופש בבקתות על המים בחופים הלבנים והצלולים. ולרציניים באמת אפשר גם לשלב טיול בספארי הפראי של טנזניה ולצפות בנשיונל ג'אוגרפיק בשידור חי.

זנזיבר (חוף)

טנזניה (ספארי)

סרי לנקה

אי טרופי באוקיינוס ההודי, עם תרבות קסומה, חופים מדהימים, מטעי תה ושמורות טבע. סרי לנקה היא יעד מושלם לזוגות המעוניינים בירח דבש עם חופים מדהימים לצד טיולים בשמורות טבע יפיפיות ותרבות קסומה, המאפשרת לכם להנות מכל העולמות במקום אחד. ולאלה מכם שמעוניינים לשדרג באמת (ולהוסיף לא מעט כסף) אפשר גם לקפוץ לאיים המלדבים, אבל זה כבר סיפור אחר...

סרי לנקה חופים

סיר לנקה שמורות

טעימה מהאיים המלדבים

אירופה

באירופה יש מספר רב ומגוון של טיולים שאפשר לעשות החל משבוע בטוסקנה שבאיטליה דרך ברלין , פריס ברצלונה, לונדון, והיד עוד נטויה...כל מה שצריך זה רק צריך לבחור. בדרך כלל הנופשים באירופה יהיו קצרים יותר אבל מאופיינים באווירה המיוחדת של אירופה והם היעד המושלם לירח דבש קצר שיכול להתאים לכל כיס (ולכל מקום עבודה). הנה כמה תמונות מהמקומות הממולצים לירח דבש באירופה.

איי יוון – האי זקינטוס

פריס

פראג

ונציה

יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28