כך תבלו ירח דבש מושלם באילת

מאת: הסדרנית, 19/02/2014

מתלבטים היכן לבלות את ירח הדבש? לא חייבים לטוס לקצה השני של העולם על מנת לבלות חופשה רומנטית, אינטימית ומפנקת. מסתבר שלאילת יש הרבה מה להציע, לאורך כל חודשי השנה.

מתלבטים היכן לבלות את ירח הדבש? לא חייבים לטוס לקצה השני של העולם על מנת לבלות חופשה רומנטית, אינטימית ומפנקת. מסתבר שלאילת יש הרבה מה להציע, לאורך כל חודשי השנה.

כך תבלו ירח דבש מושלם באילת

אטרקציות מים

אילת ידועה בשפע של אטרקציות מים, חלקן מתאימות יותר לחודשי הקיץ וחלקן מתאימות לאורך כל השנה. אחרי שתרגישו שמיציתם את הבילוי בברכה ובג'קוזי של המלון, תוכלו להמשיך לאופציות נוספות שלא כדאי לפספס:

- שמורת חוף אלמוגים: לאורך החוף משתרעת שונית אלמוגים של מעל 1000 מטר, אשר נחשבת לאחת השמורות התת- ימיות היפות והמפורסמות בעולם.

- ריף הדולפינים: הזדמנות לחוות שחיה מודרכת או צלילה עם דולפינים, אשר נמצאים בסביבתם הטבעית.

- שיט רומנטי בספינה עם רצפת זכוכית, שמאפשרת לצפות ביופי שנמצא מתחת למים.

- שיעורי צלילה: בחופי אילת תוכלו לקחת שיעור צלילה עם מדריך צמוד. מומלץ בחודשי הקיץ.

- המצפה התת ימי באילת: ביקור במצפה מאפשר לכם להתבונן בחיים שמתחת למים בשונית האלמוגים ולהישאר יבשים.

טיולים בטבע

אולי בקיץ חם מדי לצאת לטיולים במדבר ותעדיפו להישאר קרוב לברכה, אך ימי החורף יכולים להיות מושלמים לטיולים בטבע. לא הרחק מהעיר אילת, תוכלו ליהנות מיופי עוצר נשימה של המדבר. הנה כמה מסלולי טיול מומלצים באזור:

- הקניון האדום אילת: אחד המסלולים היפים באזור, נמצא כ-20 ק"מ מאילת. מסלול מעגלי, עם ירידה בעזרת סולמות בין קירות האבן של הקניון.

- פארק תמנע: הפארק נמצא 25 ק"מ צפונית מאילת ובו תוכלו לצפות בתצורות סלע מרשימות שנוצרו לפני מיליוני שנים בעקבות טקטונית של השבר הסורי-אפריקני.

- טיול בפארק הצפרות הנמצא 17 ק"מ מאילת. מומלץ בעונת הנדידה של הציפורים, באמצע חודש פברואר ועד חודש יוני.

- קניון נחל שחורת: מסלול של כשעתיים וחצי הליכה, כולל תצפית מרהיבה על הרי אדום.

- הגן הבוטני של אילת- הגן מציע מספר מסלולים בין טרסות, אגמים ומגוון צמחים.

שהות במדבר יכלה להיות הזדמנות להתחבר לעצמינו ולטבע, מתוך מקום של שקט פנימי. מומלץ לקחת זמן מדיטציה בשעות הזריחה, או לקחת זמן שקט במדבר עם התבוננות בשאלה שמעסיקה אתכם בחיים. התשובות יגיעו בבהירות אחרת, כאשר אתם מנקים את רעשי הרקע של המולת העיר. כאשר נמצאים בתחילת הדרך של חיים משותפים יחד, טבעי שיש שאלות שונות שעולות וזה הזמן המושלם לעבודה פנימית.

תיירות אקולוגית

אם התחום האקולוגי מעניין אתכם, תוכלו לשלב בחופשה ביקורים בחוות אקולוגיות או בקיבוצים עם גישה ירוקה בערבה. לדוגמה, תוכלו לתאם מראש סיור מודרך בקיבוץ לוטן, במהלכו ניתן ללמוד על בנייה מאדמה ומחומרים ממוחזרים, חקלאות אורגנית במדבר, אנרגיה חלופית, מחזור מים ועוד. אפשר גם להזמין טיפול וואטסו זוגי רומנטי בברכה מחוממת שבקיבוץ.

לינה באזור אילת

כך תבלו ירח דבש מושלם באילת

אילת מציעה שפע של אפשרויות לינה בתוך העיר ובקרבתה - החל ממלונות בוטיק קטנים עבור למלונות חמישה כוכבים מפוארים ביותר ועד לאתרי קמפינג מתחת לאינסוף כוכבים. אם בחרתם להתחתן בחורף, תוכלו לבחור מבין מגוון רחב של מלונות המרהיבים הפרושים על חוף מפרץ אילת, גם בלי ההמולה המוכרת מימות הקיץ. היתרונות לשהייה באחד ממלונות אלו ברורים: בחודשי החורף תוכלו לקבל מחירים נוחים של עד כ25% פחות מהמחיר בקיץ.

תהנו :-)

יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28