סיפורי כלות: החתונה של לאה ויעקב (7 בנוב')

מאת: לאה דגילוב חובל, 17/12/2013

הכרנו בפייסבוק :-), יעקב הציע לי חברות, וכעבור זמן מה נפגשנו בקבוצה של "ערבות הדדית" ששנינו חברים בה ומשם הדברים התגלגלו מעצמם....

הכרנו בפייסבוק :-), יעקב הציע לי חברות, וכעבור זמן מה נפגשנו בקבוצה של "ערבות הדדית" ששנינו חברים בה ומשם הדברים התגלגלו מעצמם.

יעקב הציע לי נישואים ביום העצמאות, יצאנו מטעם תנועת "ערבות" לחלק פליירים לקהל שנצמא בפארק המקומי ובמוקדים מרכזיים בעיר (אשדוד) ושם, בפארק, הוא הציע לי נישואים לפני כל החברים שלנו בפארק. ממש הופתעתי, אף פעם לא חשבתי שהוא יעשה את זה, כי כשאחרים היו נוהגים כך הוא הבטיח שלא יעשה זאת, שהוא לא כזה, אבל קרה שהייתה אוירה טובה הוא השתחרר, נפתח, לא זז ממני מילימטר, כנראה בגלל ההתרגשות :-). בדרך כלל הוא לא כזה, וכך הוא הציע לי נישואים מול כולם, כשהחברים עזרו לו קצת, קצת הרבה.

הסידורים לחתונה היו לעיתים מפרכים, מעייפים ומדאיגים, הרגשה שצריך לדאוג לפרטים הקטנים ביותר ומן לחץ פנימי וחיצוני מצד המשפחות שאולי לא הכול ילך כשורה ביום האירוע. בין שזה נגע לאוכל, לאולם, חוסר שביעות רצון מהטעימות הראשונות ובין שזה השמלה שלי, שנראתה "ישנה מדי" עבור האימהות. עם שאר הסידורים הסתדרנו יחסית די טוב וגם האוכל והשמלה בסופו של דבר היו יפים, טובים, לשביעות רצוננו והכול תקתק.

הדברים שהיו הכי חשובים עבורנו באירוע הם המוזיקה והאוכל. רצינו להשקיע במוזיקה מאוד כדי שהאורחים ייהנו וירגישו שהם הגיעו לאירוע מושקע, שבעלי האירוע חשבו עליהם במיוחד.

האוכל – כדי שיהיה לאורחים טעים ושהם ייהנו מאוד, האוכל חשוב מאוד כי אנשים אוהבים להגיע לאירוע ולטעום מאכלים טעימים ומגוונים, רצינו אוכל מעניין ומלא בצבעים, שכל אחד יוכל לבחור לעצמו את מה שהוא אוהב.

לבסוף יום החתונה היה משמח מאוד, יפה ומלא בחברים ומשפחה שנהנו מאוד, רקדו והרגישו שמעולם לא היו בחתונה כזו :-). היה לנו יום מדהים וסיימנו את היום באינטימיות, במקום רומנטי ומקסים :-).

מקום האירוע: אגם אירועים – (לגונה לשעבר, בבעלות חדשה) האולם עובד פחות משנה, חששנו מזה קצת כי הם היו צריכים לשפץ את האולם ולתקן הרבה דברים עד החתונה שלנו. אבל בסוף הכול הסתדר על הצד הטוב ביותר ויצאנו מרוצים מאוד, שבעי רצון, אהבנו את האוכל המושקע והטעים ונהנו מאוד מהחתונה, מהאורחים והשמחה הרבה :-)

שמלת כלה, איפור ושיער: ברטה – השקיעו מאוד, דאגו לכל פרט והתוצאה בתמונה :-)

סיפורי כלות: החתונה של לאה ויעקב (7 בנוב סיפורי כלות: החתונה של לאה ויעקב (7 בנוב סיפורי כלות: החתונה של לאה ויעקב (7 בנוב סיפורי כלות: החתונה של לאה ויעקב (7 בנוב סיפורי כלות: החתונה של לאה ויעקב (7 בנוב
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28