סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ)

מאת: לידר חי דוידור, 01/04/2014

הכרנו דרך בן דוד של עידו שעבד איתי, הוא אמר שאני חייבת להכיר את בן דוד שלו, ושאנחנו מתאימים בול. מסתבר שהוא צדק....

הכרנו דרך בן דוד של עידו שעבד איתי, הוא אמר שאני חייבת להכיר את בן דוד שלו, ושאנחנו מתאימים בול. מסתבר שהוא צדק. התחלנו לדבר קצת בפייסבוק, עידו טוען שהתעלמתי ממנו בהתחלה והוא כמעט מחק אותי מהפייסבוק, עד לרגע שהוא שמע שאני עוברת דירה – נושא שגרר שיחה ארוכה ולאחריה פגישה ראשונה.

הצעת הנישואים היתה ביולי האחרון בחגיגות יום הולדתי. כמתנת יומולדת חיכה לי כרטיס טיסה בכדור פורח. באותו יום נסענו ללילה בצפון, שם נפגשנו עם חברים, וכמובן שהוא עשה הכל כדי שאני לא אחשוד ושאני אחשוב שאנחנו טסים ביחד עם קבוצה גדולה של חברים.

ב 4:00 לפנות בוקר נסענו לכיוון מקום ההמראה – שם חיכה לנו כדור פורח פרטי- פה חשדתי. לאורך כל הטיסה הכדור ריחף יחסית נמוך וקרוב לקרקע. לאחר כ20 דקות טיסה בערך, הצוות של הכדור פורח שנמצא על הקרקע הניף שלט גדול... "אהובתי, התנשאי לי" ואז עידו (בלי לכרוע ברך – בכל זאת צפוף בכדור פורח) הביא לי את הטבעת.

הנחיתה הייתה באמצע שדה חרוש בצפון, שם חיכתה לנו ארוחת בוקר מדהימה ומפתיעה.

היה מהמם ומושקע - משהו שלא ישכח בחיים!

הדבר שהיה לנו הכי חשוב באירוע הוא המוסיקה, כי אם המוסיקה טובה כולם רוקדים ונהנים, וזה מה שחשוב.

האירוע היה מדהים, הבאנו בלונים, במקום זוהרים, משהו שאנשים פחות נחשפו אליו בחתונות – זה עשה כל כך הרבה שמח וכולם מאוד התלהבו – היה שווה.

יום החתונה היה מדהים ומיוחד. קשה לתאר אותו במילים. עד שמתחילים לקלוט מה באמת קורה, זה נגמר. אני רוצה שוב :-)

נותני השירות שלי :-) :

מקום האירוע: שמים וארץ (עמק חפר)

שמלת כלה: יעל אסרף מכפר סבא - אחרי כמה מקומות שהייתי בהם, השמלה הראשונה שראיתי אצלה פשוט ישבה עלי בול והייתה מהממת. יצאה שמלה מושלמת, נוחה בטירוף שלא הפסיקו להחמיא לי עליה.

איפור ושיער: אלינור ברש- מאיפור הניסיון הבנתי שהיא זו שתהיה אחראית על האיפור והשיער, השרתה רוגע לאורך כל הדרך, הבינה בדיוק מה הסגנון שלי. באותו יום הגיעה בדיוק בזמן, האיפור והשיער לא זזו לאורך כל האירוע וכמובן שהמחמאות לא הפסיקו להגיע במהלך כל האירוע, וגם אחריו!

צילום: Art Of Frame שי אוחיון ואורי חיון - פשוט אין מילים! היה יום מצחיק, מרגש ומלא חוויות. הם הפכו את היום הזה לקליל וכיפי, לקחו אותנו להצטלם במקומות לא שגרתיים והכל במקצועיות הכי גדולה שיש.

בחתונה עצמה לא נעלמו לשנייה אחת, תמיד היו לידנו, שמו דגש בדיוק על כל מה שביקשנו ובדרך המיוחדת שלהם "שיגעו" את האורחים ובסופו של דבר יצאו תמונות מיוחדות, מצחיקות ולא שגרתיות.

דיג'י: אלון משה חי מההתחלה הבנו שהוא יהיה הדיג'י שלנו, תמיד קיבל אותנו עם חיוך ורוגע, ישר קלט את הטעם שלנו ואת הסגנון, תמיד היה זמין ועזר בכל מה שהיה צריך. הרחבה הייתה מלאה עד סוף החתונה, אלון שם בדיוק את כל השירים שרצינו ולא שכח שום דבר. כולם כל כך התלהבו מאלון ומהאווירה שהוא עשה בחתונה שפשוט הם לא רצו ללכת.

מגנטים: מתמגנטים באהבה - פשוט אין מילים!!! צוות של שני אנשים שמתחילת צילומי המשפחות ועד סוף החתונה פשוט לא הפסיקו לצלם. איכות מדהימה של מגנטים, צילמו המון המון מגנטים והאורחים היו מאוד מרוצים.

הטיפ שלי למתחתנים, להנות מכל רגע – זה מסתיים הרבה יותר מהר ממה שחושבים.

סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ) סיפורי כלות: החתונה של לידר ועידו (2 במרץ)
יצירת קשר
התקשרו
1700-70-20-28