תכנון חתונה - כך עושים את זה נכון ויעיל!

מאת: הסדרנית, 06/08/2017

תכנון אירוע חתונה אינו תכנון פשוט אלא תהליך שיש בו לא מעט שלבים. ברוב המקרים החתן והכלה בעצמם מארגנים את החתונה מ- א' ועד ת' אך לעיתים קרובות הם עלולים לפספס דברים חשובים או להיות נרגשים מדי מכדי לארגן את האירוע בצורה יעילה ונכונה. בנוסף לכך, ישנם מקרים שבהם ההחלטה על מועד החתונה מתקבלת בסמיכות לתאריך של האירוע ואז תידרש עזרה מקצועית בארגון ובווידוא ביצוע כל הדרוש.

במקום להיות בלחץ ולהסתכן בשכחת פרטים חשובים - אפשר היום לעשות את הכל בצורה נוחה ושקטה על ידי שכירת שירות מקצועי של ארגון החתונה. אפשר להפקיד בידי החברה המנוסה את ארגון החתונה כולה או רק חלק מהפעולות שבדרך כלל גוזלות זמן רב ותשומת לב, כמו ווידוא הגעה של המוזמנים, סידור מקומות הישיבה או שליחת הזמנות דיגיטליות.

אטרקציות לחתונה
כאשר הארגונים והתכנונים מבוצעים על ידי חברה חיצונית שזהו תחום ההתמחות שלה - אפשר להתפנות ולחשוב על רעיונות מקוריים עבור החתונה. כיום ישנו מגוון עצום של אטרקציות המתאימות לחתונה וכדאי לשקול לשכור אותן על מנת לשדרג את החתונה ולהגביר את ההנאה של האורחים. תותח קצף, למשל, הוא אטרקציה מובילה כיום בעולם האירועים בכלל והחתונות בפרט, שכן אנשים נהנים מאד מהמגע והתחושה של הקצף על הגוף והוא מתאים במיוחד לאירועים המתקיימים בחוץ בקיץ.

אטרקציה נוספת שמתאימה במיוחד, בעיקר אם לחתונה מוזמנים ילדים צעירים או פעוטות היא להשכיר מתקנים מתנפחים שבהם יוכלו הילדים ליהנות וכך לא ישתעממו. במקביל למשחק ובילוי שלהם במתקן המתנפח יוכלו ההורים או האחים שלהם לרקוד עם החברים או ללגום משקה צונן. בדרך זו אין ספק שכל בני המשפחה ייהנו, כל אחד על פי הגיל שלו וההבנה שלו את האירוע.

ארגון חתונה מקצועי - ככה מתחתנים היום!
כאמור, הדרך החכמה והנכונה ביותר לארגן אירוע חשוב כמו חתונה הוא על ידי הפקדת המשימה בידיה של חברה מקצועית שזה תחום העיסוק שלה. התהליך מתחיל בשיחת תיאום ציפיות והגדרת הפעולות שבאחריות נציגי החברה לבצע. ייתכן והם אלה שייפגשו עם נותני שירות ויעבירו את החוות הדעת לחתן והכלה על מנת שיקבלו את ההחלטה או שהם רק יוודאו את הגעת הספקים למקום האירוע בזמן הדרוש.

נציגי החברה יוכלו לסייע במתן רעיונות שיתאימו בתור אטרקציות לחתונה על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות באופן מלא. לעיתים קרובות החתן והכלה כלל לא יהיו מודעים לאפשרות של הזמנת אטרקציות לאירוע שלהם ונציג של חברה מקצועית שעוסקת בארגון החתונה יידע לכוון אותם לבחירה של האטרקציות שתהיינה המתאימות ביותר לחתונה שלהם. להלן כמה רעיונות לאטרקציות מוכרות ומבוקשות מאד:

  • בלונים מיוחדים - סידורי בלונים, בלוני הליום ענקיים או בלונים צבעוניים עשויים לשדרג את מראה האולם ולהוסיף צבעוניות ושמחה לרחבת הריקודים.
  • עמדת מולטימדיה - במידה והחתן או הכלה אוהבים את משחקי המולטימדיה הם יוכלו לשלב את אהבתם זו באירוע החשוב שלהם ולאפשר לאורחים לשחק וליהנות בזמן האירוע.
  • מבוך לייזר - אטרקציה חביבה ומשעשעת מאד בה יש צורך לעבור במבוך תוך פרק זמן קצוב. האטרקציה מתאימה במיוחד לצעירים.
  • בר מתוקים או דוכני מזון - כאשר הדוכן או הבר מעוצבים ונראים מושכים וצבעוניים - הם משדרגים לאין שיעור את האירוע כולו והופכים את האולם או מקום החתונה לשמח וצבעוני.
  • מגנטים - המזכרת החביבה והנפוצה ביותר שאי אפשר לקיים אירוע חתונה בלעדיה, שכן האורחים אוהבים להצטלם ולקחת איתם את המזכרת מהחתונה.
  • יצירת קשר
    התקשרו
    1700-70-20-28